האזנהוטל התפטר מלייפציג ועשוי להשתדרג לאימון דורטמונד

ראלף האזנהוטל
ראלף האזנהוטל | Gettyimages

המאמן בחר לעזוב, בניגוד לדיווחים על פיטוריו, ב"בילד" פורסם שלא מן הנמנע שיחליף את שטוגר אצל הצהובים-שחורים. האם מוראטה יצטרף אליו אחרי עונה מאכזבת בצ'לסי?

(גודל טקסט)

מאמן לייפציג, ראלף האזנהוטל, התפטר היום (רביעי) מתפקידו. תחילה דווח כי הוא פוטר אחרי שסיים מחוץ לארבעת המקומות הראשונים המובילים לליגת האלופות, כך לפי העיתון "בילד", אבל המועדון הבהיר אחרת זמן קצר לאחר מכן. באופן טבעי, המועמד המוביל להחליפו כמאמן לייפציג הבא הוא מאמנה של רד בול זלצבורג האוסטרית, מרקו רוסה שהעונה אימן בוגרים לראשונה וזכה עם הקבוצה באליפות. תחתיו כידוע פרח מואנס דאבור ורשם את עונת השיא בקריירה שלו.

בשנה שעברה לייפציג רשמה עם האזנהוטל את העונה הכי טובה אי פעם של עולה חדשה לבונדסליגה כשהשיגה את הכרטיס לאלופות, אבל השנה נכשלה וסיימה רק במקום שישי וגם בליגה האירופית נעצרה ברבע הגמר. המאמן בן ה-50 הגיע הבוקר לפגישה עם ראשי הקבוצה והודיע על כך שבכוונתו לעזוב, כשגם צוותו לא יישאר. לאור העובדה כי סיים את דרכו, בתקשורת הגרמנית כבר עוסקים באפשרות שהוא יצטרף לדורטמונד במקומו של פטר שטוגר שעזב בסוף השבוע. רק לאחרונה האזנהוטל האריך את חוזהו בלייפציג עד 2019.

בתוך כך, פורסם שדורטמונד המחפשת חלוץ חיזוק לאחר שמישי באטשואי שהיה מושאל מצ'לסי חזר לאנגליה והיא מעוניינת באלברו מוראטה, שהוגדר כפלופ של צ'לסי העונה. מוראטה כבש 15 שערים ב-47 משחקים בצ'לסי, אבל רוצה לעזוב לאחר שלא התאקלם. מחירו עשוי להיות 65 מיליון יורו – מחיר שנחשב לגבוה מדי עבור דורטמונד שלפי פרסומים מתכוונת להשקיע 80 מיליון יורו סך הכל בעברות בקיץ הקרוב, גם כן לטענת ה"בילד". הקבוצה מחפשת חלוץ בכיר ושלושה שחקני הגנה וככל הנראה תמכור ב-20 מיליון יורו את הבלם היווני סוקרטיס לארסנל.


אלברו מוראטה. דורטמונד מעוניינת, אבל נראה שהוא יקר מדי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי