וולפסבורג נשארה בבונדסליגה, הואסקה עלתה ללה ליגה לראשונה בתולדותיה

וולפסבורג
וולפסבורג | האתר הרשמי

הזאבים ניצחון 0:1 בחוץ והשלימו 1:4 בסיכום שני משחקי הפלייאוף מול הולשטיין קיל. לאבדיה הפך למאמן הראשון ששורד את המבחנים עם שתי קבוצות שונות. הקבוצה הקטנה מצפון מזרח ספרד ניצחה בחוץ את לוגו 0:2

קבוצות: וולפסבורג
(גודל טקסט)
וולפסבורג הבטיחה את הישארותה בבונדסליגה אחרי שני משחקי פלייאוף נגד השלישית בליגה השנייה הולשטיין קיל. במשחק הראשון ניצחה וולפסבורג 1:3 והערב (שני) השלימה ניצחון כפול עם 0:1 בחוץ.


הזאבים עלו ליתרון משער של הבלם רובי קנוכה בדקה ה-75 שכבש את השני שחט העונה אחרי כדור קרן. אוהדי הולסטיין מילאו את המגרש ב-12 אלף צופים באיצטדיון הקטן שלהם אחרי עונה מופלאה בה עלתה מהליגה השלישיית החובבנית וכמעט עלתה לבונדסליגה בתוך שנתיים בלבד. ברונו לאבדיה מאמן וולפסבורג שהציל ב-2015 את המבורג רשם לעצמו סוג של הישג: המאן היחיד  שעשה זאת פעמיים בפלייאוף.


בספרד, הואסקה הבטיחה את עלייתה ללה ליגה שני מחזורים לתום העונה לאחר שניצחה בחוץ את לוגו 0:2 ופתחה פער שבע נקודות מהשלישית חיחון. עבור הקבוצה הקטנה מצפון מזרח ספרד, מדובר בעלייה היסטורית ללה ליגה לראשונה בתולדות המועדון. בעונת 2014/15 עוד שיחקה הואסקה בליגה השלישית והעונה, תחת הדרכתו של המאמן רובי, עשתה היסטוריה. ראיו וייקאנו תצטרף להואסקה אם תנצח במחזור הבא ביום ראשון את אותה לוגו במשחק ביתי.


Respekt an @Holstein_Kiel für zwei tolle kämpferische Leistungen, aber: WIR BLEIBEN IN DER #BUNDESLIGA! #KSVWOB#VfLWolfsburg#immernurdupic.twitter.com/c41JkcHeUv

— VfL Wolfsburg (@VfL_Wolfsburg) 21 במאי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי