פיני זהבי אישר: לבנדובסקי ביקש לעזוב את באיירן

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Gettyimages

מי שכבר זכה בכל העולם לכינוי "סוכן העל" התראיין ב"בילד" וסיפר: "במינכן יודעים שהוא מחפש אתגר חדש". ריאל מדריד דווקא לא מועמדת לצרפו, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ופ.ס.ז' כן

(גודל טקסט)
מדי קיץ מתפרסמות ידיעות על כך שרוברט לבנדובסקי מעוניין לעזוב את באיירן מינכן, אבל הבוקר (רביעי) צוטט סוכן השחקנים פיני זהבי, מי שבכל העולם כבר זכה לכינוי "סוכן העל", ולטענתו הפולני פנה רשמית בדרישה להשתחרר.


לבנדובסקי הגיע לבוואריה בקיץ 2014 אחרי ארבע שנים מוצלחות בדורטמונד אליה הגיע מלך פוזנן הפולנית, ובין השאר זכה בשמונה שנותיו בגרמניה בשש אליפויות (ארבע עם באיירן) ובשני גביעים, אחד עם כל קבוצה וכן היה מלך השערים שלוש פעמים, כשהעונה סיים עם 29 כיבושים בבונדסליגה וב-2015/6 כבש 30.


זהבי, מי שגם היה האחראי להשלמת מכירתו של ניימאר מברצלונה לפאריס סן ז'רמן עבור 222 מיליון יורו, טען ב"בילד": "רוברט מרגיש שהוא צריך לשנות ומחפש אתגר חדש לקריירה. באיירן מינכן יודעת את זה". זהבי מנסה בימים אלו, כך לפי הדיווח, להוביל לעסקה שבמסגרתה תזכה באיירן מינכן לסכום נכבד עבור הפולני ואולי גם בשחקן בתמורה. המועמדות לצרפו לפי "הבילד" הן פאריס סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, כשדווקא ריאל מדריד – מי שמדי שנה נחשבת למועמדת המובילה לקלוט אותו – לא צוינה.
 

SportBild | FC Bayern have been officially informed that Robert Lewandowski wants to leave the club – His agent is working on a swap deal pic.twitter.com/NL8n0PmFjF

— Bayern & Germany (@iMiaSanMia) May 29, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי