עושים שוק: יובה מצאה מחליף לבופון, זידאן קיבל הצעה חסרת תקדים

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | AFP

אלופת איטליה קרובה לצרף את מתיאה פרין, נבחרת קטאר תציע למאמן הצרפתי 50 מיליון דולר לעונה. וגם: באיירן רוצה את פאקיר, רומא סימנה מחליפים לאליסון, טרי עשוי לחבור ללמפארד ורוני מתקרב ל-MLS

(גודל טקסט)
בזמן שהנבחרות עסוקות בהכנה לקראת המונדיאל בחודש הבא, המועדונים באירופה כבר חושבים על העונה הבאה ונמצאים עמוק בחלון ההעברות של הקיץ. ספורט1 עושה לכם סדר בכל השמועות והדיווחים הבלתי פוסקים.


רשמי
* מאוריסיו פלגרינו יאמן את לגאנס בעונה הבאה. הארגנטינאי אימן אשתקד את דפורטיבו אלאבס אותה הוליך עד לגמר הגביע הספרדי שם הפסיד לברצלונה. את העונה הוא פתח בסאות'המפטון, אך פוטר במארס לאחר שהקבוצה הייתה בסכנת ירידה.


FICHAJE | Mauricio Pellegrino, nuevo entrenador del Leganés para la próxima temporada. #BienvenidoPellegrino ➡️ https://t.co/wnb2Z1rYdKpic.twitter.com/KdQaj3Lqw2

— C.D. Leganés (@CDLeganes) June 2, 2018


שמועות

* באתר של "סקיי" נכתב כי ארסנל סימנה את חלוץ ספורטינג ליסבון גלסון מרטינס. מרטינס, שהיה מבוקש בעבר אצל צ'לסי וטוטנהאם, הבקיע 13 שערים ובישל 13 נוספים במדי ספורטינג בעונה הנוכחית.


* יובנטוס מצאה מחליף לבופון: על פי הדיווחים באיטליה, חתימתו של שוער גנואה מתיאה פרין אצל הגברת הזקנה היא עניין של כמה ימים.


* דיווח בספרד: סמואל אומטיטי מתקרב להארכת חוזהו בברצלונה. סעיף השחרור של הבלם הצרפתי יעלה ושכרו ישודרג.


* ב"אס" דווח שאתלטיקו מדריד רוצה את תומא למאר ממונאקו. הצרפתי, שקושר בעבר לארסנל וברצלונה, יכול להימכר לקולצ'ונרוס תמורת סכום עתק.


* הברזיאלי ברנרד מסיים חוזה בשחטאר דונייצק, וכעת נמצא על הכוונת של שתי קבוצות צמרת אנגליות. על פי דיווחים בממלכה, ארסנל וליברפול שתיהן רוצות את החלוץ שהבקיע שלושה שערים בשמונה משחקים בליגת האלופות העונה וזכה עם קבוצתו בדאבל שני ברציפות בליגה האוקראינית.


ברנרד. שלושה שערים בליגת האלופות, כולל אחד נגד סיטי (Gettyimages)
ברנרד. שלושה שערים בליגת האלופות, כולל אחד נגד סיטי (Gettyimages)


* ב"קאלצ'ו מרקאטו" דווח שקשר ליברפול בעונות האחרונות, אמרה ג'אן, סיכם את תנאיו לארבע שנים ביובנטוס ויעבור בימים הקרובים בדיקות רפואיות לקראת הצטרפות לזברות בהעברה חופשית.


* במצרים מדווחים: זינדין זידאן קיבל הצעה חסרת תקדים לאמן את נבחרת קטאר במונדיאל 2022. על פי הפרסום שהופץ על ידי איש עסקים מצרי, מאמן ריאל מדריד היוצא ירוויח 50 מיליון דולר לעונה אם יסכים.


* ג'ון טרי עשוי להצטרף דרבי קאונטי ובכך להתאחד עם חברו הוותיק פרנק למפארד שכזכור מונה לאחרונה למנג'ר הקבוצה. הבלם הוותיק סיים את חוזהו באסטון וילה ועל פי הדיווחים בממלכה מסתמן שהאיחוד עם שותפו לשנים היפות בצ'לסי קרוב מתמיד.


* וויין רוני המריא לוושינגטון כדי לחתום ב-DC יונייטד, בה הוא צפוי לחתום לשנתיים בשכר עונתי של חמישה מיליון דולר.



רוני. יסיים את הקריירה מעבר לים? (AFP)


* אינטר שתיאלץ למכור שחקנים בקיץ הקרוב עשויה להעמיד למכירה את צמד הקרואטים איבן פרישיץ' ומרסלו ברוזוביץ', שצפויים להכניס לה 50 מיליון יורו.


* לפי ה"גאזטה דלו ספורט", סימונה ורדי מתקרב להיות הרכש הראשון של קרלו אנצ'לוטי בנאפולי, לאחר שהגיע לסיכום על תנאיו עם סגנית האלופה.


* דיווח בבילד: באיירן מינכן מתכננת ניקוי אורוות בקיץ הקרוב כדי לבצע חיזוק משמעותי, כשמי שמועמדים לעזוב את בוואריה הם טיאגו אלקנטרה, ארתורו וידאל, ג'רום בואטנג וחואן ברנאט.


*
מי שעשוי לנחות באליאנץ ארנה לפי "לא'קיפ" הוא הקשר/חלוץ הצרפתי של ליון, נביל פקיר, שמבוקש גם על ידי ליברפול. גם בשנה שעברה צירפה באיירן שחקן מהקבוצה הצרפתית, אז היה זה הקשר קורנטן טוליסו. 


* אחרי שמינתה רשמית את מרקו סילבה למאמנה, אברטון רוצה לצרף את החלוץ האוסטרי של ווסטהאם, מרקו ארנאוטוביץ', כך פורסם הבוקר ב"סאן".



טיאגו, וידאל ובואטנג. יעזבו את באיירן? (Gettyimages)


* לפי "הסאן", מגנה הימני בן ה-25 של פולהאם, ראיין פרדריקס, עשוי להיות הרגש הראשון של מנואל פלגריני בווסטהאם.


* לפי "דיילי מייל", והפטישים מעוניינים לצרף גם את חאבייר פאסטורה, שלא נמצא בתוכניות של תומאס טוכל בפאריס סן ז'רמן.

* "רקורד": ליברפול הצטרפה לארסנל במרדף אחרי הקשר הברזילאי טאליסקה, שהושאל העונה מבנפיקה ליסבון לבשיקטאש.

* אליסון כנראה הולך להיות השוער הכי מבוקש ביבשת בקיץ הקרוב, מה שהביא את רומא לסמן חלופות במקרה שהברזילאי יעזוב, כשהשמות הם אלפונסאראולה מפ.ס.ז' וברנד לנו מבאייר לברקוזן.

* סוכנו של המאמן הארגנטינאי, מרסלו ביילסה, אישר שהוא מנהל מגעים עם לידס.



ביילסה. מתקרב לצ'מפיונשיפ (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי