קובאץ' הודה: לא עבירה ברורה, לא הייתי שורק לפנדל

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | Gettyimages

אחרי ה-1:3 על הופנהיים, מאמן באיירן מינכן התייחס לעבירה המפוקפקת אותה קיבלה קבוצתו. על קומאן שקרע את הרצועות בקרסול אמר: "חושש מהגרוע מכל". נאגלסמן: "כנראה שופטי ה-VAR לא ישבו מול הטלוויזיה הפנדל"

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)
באיירן מינכן פתחה אמש (שישי) ברגל ימין את הבונדסליגה תחת המאמן החדש ניקו קובאץ' כשגברה 1:3 על הופנהיים, אך מה שהעיב על החגיגות הייתה פציעתו של קינגסלי קומאן בקרסולואחרי כניסה מכוערת של ניוק שולץ, שהבוילה ליציאתו של הצרפתי מהמשחק בדקה ה-45. הוא קרע את הרצועות בקרסול השמאלי וייעדר לפחות שלושה חודשים מהמגרשים. זו פציעה טרגית עובר קומאן, שהחמיץ גם את המונדיאל בעקבות אותה פציעה ממנה סבל גם השנה שעברה. חברו לקבוצה של קומאן יוזואה קימיך אמר: "הייתי בהלם. כמעט בכיתי כשראיתי אותו שוכב שם על הדשא". גם קפטן הופנהיים קווין פוגט נפצע אחרי שהתנגש בשוער שלו אוליבר באומן בדקה ה-74. בהופנהיים צייצו איחולי החלמה מהירה לקומאן.


זה היה הניצחון השביעי ברציפות של באיירן בפתיחת העונה, שיא חדש לבאוורים. בנוסף תומאס מולר כבש את השער הראשון שלו במחזור הראשון של העונה, בתקווה שאולי שהעונה הוא יחזור לעצמו. באיירן נהנתה גם מלא מעט מזל כשהשופט עזר לה כששרק פעמיים במהלך פנדל מפוקפק לאחר עבירה שיש שיאמרו שלא הייתה על פרנק ריברי. בבעיטה הראשונה רוברט לבנדובסקי בעט והחמיץ והכדור הגיע לאריין רובן שבעט פנימה, אבל אז טכנולוגיית ה-VAR התערבה וטענה שרובן נכנס מהר מדי לרחבה ולבנדובסקי דייק בבעיטה השנייה, אבל למעשה לא הייתה צריכה להישרק בעיטת פנדל כלל. ה-VAR לא עסק בבעיה הזאת של העבירה על ריברי וחשף את הבעייתיות של הטכנולוגיה החדשה לאחר שהשופט פסק על פנדל וה-VAR לא התערב.


קובאץ' אמר על הפציעה של קומאן: "הוא נפצע באותו מקום בו עבר ניתוח בפברואר. זה נראה רע מאוד ויש לו כאבים חזקים. נצטרך לבדוק אותו, אבל אנחנו חוששים לגרוע מכל. בנוסף הודה הקרואטי שלא היה פנדל בדקה ה-82 אחרי שריברי קפץ וכאילו תוקל על ידי הובארד נורדבייט. "זה לא הייתה עבירה ברורה. לא הייתי שורק לפנדל".


Get well soon!

We wish you all the best and hope to see you back on the pitch soon Kingsley #Coman!

#FCBTSGpic.twitter.com/QfnRSAuw1p

— TSG Hoffenheim EN (@achtzehn99_en) 24 באוגוסט 2018

מאמן הופנהיים יוליאן נאגלסמן עקץ: "לא יודע איך אישרו את הפנדל ב-VAR. כנראה שהם לא ישבו מול מסך הטלוויזיה כשזה קרה. זה מוזר עבורי שלא התבוננו על המקרה של הפנדל. ריברי אולי לא היה יכול להמשיך אחרי העבירה, אבל הוא קפץ חצי שעה לפני כן. היכן היה עוזר הווידאו".


על המשחק עצמו אמר קובאץ': "הגיע לנו לנצח אם אתם מסתכלים על כל ההזדמנויות שהיו לנו במשחק. הופנהיים הקשתה על הניידות שלנו ועשתה לנו חיים קשים". נאגלסמן הוסיף: "במחצית הראשונה לא שיחקנו את הכדורגל שאתה צריך כדי להישאר כאן בחיים. בשנייה עשינו לחץ חזק עליהם עד לפנדל שלא היה פנדל".


תומאס מולר אמר: "אנחנו שמחים שניצחנו. המחצית הראשונה הייתה טובה, אבל בשנייה הפסקנו לשחק כדורגל. שיחקנו עם יותר מדי כדורים ארוכים ואם אתה עושה את זה יותר מדי אתה מאבד את השליטה. לא שיחקנו עם הכדור דרך האמצע. כשחמאס רודריגס ולאון גורצקה נכנסו היתה לנו יותר שליטה". מנואל נוייר חזר לשחק אחרי 11 חודשים וגילה יכולת טובה.


Our No. 1️⃣ is BACK! #MiaSanMia#NeuerTheWallpic.twitter.com/mmVbpcR6WM

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 25 באוגוסט 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי