צפו: 0:0 מאכזב לדורטמונד בהאנובר, ניס הפתיעה את ליון

מרקו רויס
מרקו רויס | AFP

הצהובים שחורים עדיין מגמגמים ואיבדו נקודות ראשונות בבונדסליגה, בליגה הצרפתית באלוטלי וחבריו השיגו ניצחון בכורה העונה. בספרד: ויאריאל הופתעה בביתה מול ג'ירונה, סוסיאדד נכנעה אצל אייבר בדקה ה-90

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)
דורטמונד עדיין לא יציבה תחת המאמן החדש לוסיאן פאברה. בגביע היא נזקקה להארכה כדי לנצח את גרויטר פרת', הכריעה את המשחק רק בדקה ה-120 ואילו בשבוע שעבר התפוצצה בביתה עם 1:4 אדיר על לייפציג בפתיחת הבונדסליגה. הערב (שישי) היא התארחה בהאנובר, לא השכילה להבקיע וסיימה ב-0:0 בלבד.


האנובר עדיין ללא ניצחון העונה, להוציא את ה-0:6 בסיבוב הראשון בגביע הגרמני על קרסלרוהה, אבל אחרי 1:1 בשבוע שעבר בברמן ותיקו ביתי מול הצהובים-שחורים, יכולים אנדרה ברייטנרייטר ושחקניו לנשום לרווחה. דורטמונד, עדיין ללא פאקו אלקאסר שהושאל מברצלונה וכריסטיאן פולישיץ' הפצוע, פתחה עם מרקו רויס לצד מקסימילאן פיליפ ומאריוס וולף שהגיע הקיץ מפרנקפורט וכמעט שלא איימה על שערו של מיכאל אסר בדרך לחלוקת נקודות.


בליגה הצרפתית, מריו באלוטלי חזר להרכב של ניס במשחק החוץ בליון ואמנם לא כבש או בישל, אבל ראה את חברו לחוד אלאן סנט-מקסימין מכריע את ההתמודדות בדקה ה-50 ומעניק לקבוצה ניצחון ראשון העונה אחרי ארבעה מחזורים. ניס פתחה את העונה עם 1:0 בייתי לריימס, 1:1 בקון במחזור השני ובשבוע שעבר הובסה בביתה 4:0 על ידי דיז'ון, אבל היום הצליחה להפתיע את ליון, שאחרי 0:2 על אמיין ו-0:2 על שטרסבורג, שני ניצחונות בבית שביניהם הפסידה 1:0 לריימס, מעדה פעם שנייה.

La rage d'@asaintmaximin ⚫️#OLOGCNpic.twitter.com/Gx4DQ4zBSB

— OGC Nice (@ogcnice) August 31, 2018

בספרד יצא לדרך המחזור השלישי עם 0:0 בין חטאפה לריאל ויאדוליד. המקומיים עדיין ללא הפסד אחרי 0:2 על אייבר והפסד לריאל מדריד במחזור הפתיחה, העולה החדשה תחפש ניצחון ראשון אחרי פגרת הנבחרות כשתארח את אלאבס. 


במשחקים המאוחרים נרשמו הופתעות: ויאריאל הפסידה בביתה עם 1:0 לג'ירונה משער של כריסטיאן סטואני בדקה ה-54 ואילו אייבר הדהימה 1:2 ביתי את ריאל סוסיאדד – וויליאן חוסה בפנדל בדקה ה-15 העלה את האורחים ליתרון, אך מארק קארדונה קבע שוויון מהיר בדקה ה-26 ובתוספת הזמן היה זה צ'ארלס שהעניק לקבוצתו נקודות ראשונות העונה אחרי הפסדים להואסקה ולחטאפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי