עדיין ללא ניצחון: לייפציג ודיסלדורף נפרדו ב-1:1

אמיל פורסברג
אמיל פורסברג | Gettyimages

שתי הקבוצות שפתחו את העונה בבונדסליגה עם הפסד נפרדו בחלוקת נקודות אחרי שערים של צימרמן (47) ואוגוסטן (68). בצרפת, מארסיי ניצחה 2:3 דרמטי במונאקו. סנט אטיין ואמיין נפרדו ב-0:0

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)
המחזור השני בבונדסליגה נמשך גם היום (ראשון) כשר.ב לייפציג ופורטונה דיסלדורף נפרדו ב-1:1. הרטה ברלין הפתיעה את שאלקה עם 0:2 מעניין.


ר.ב לייפציג – פורטונה דיסלדורף 1:1
שתי הקבוצות שהפסידו המחזור הקודם עדיין ללא ניצחון ונפרדו בחלוקת נקודות. מתיאס צימרמן העלה את האורחים ל-0:1 אחרי מהלך קבוצתי יפה בדקה ה-47, אך בדקה ה-68 הגיע השיוויון מרגלי ז'אן-קווין אוגוסטן ונשמר עד הסיום.



שאלקה – הרטה ברלין 2:0
אחרי ההפסד במחזור הראשון, שאלקה המשיכה ביכולת הרעה והפסידה גם בבית להרטה ברלין. זה היה ברור שמשהו רע קורה בקבוצה שהתרגלה להיות בצמרת כבר בדקה ה-14, כשדניאל קליגיורי החמיץ פנדל, ושתי דקות לאחר מכן אונדרי דודה העלה את האורחת ליתרון. הקשר השלים צמד בתוספת הזמן, שהיתה ארוכה מהרגיל, עם פצצה נהדרת לחיבור, וקבע פתיחת עונה נהדרת לקבוצה מהבירה עם שני ניצחונות רצופים.



צרפת: בורדו חזרה להפסיד' 2:3 דרמטי למארסיי במונאקו


מונאקו – מארסיי 3:2

שתי הקבוצות הגיעו אחרי שלא ניצחו מאז מחזור הפתיחה, ובסופו של קרב דרמטי הקבוצה מדרום צרפת הייתה זו שחזרה הביתה עם שלוש הנקודות וטיפשה למקום החמישי בליגה הצרפתית. החלוץ היווני העלה את האורחים ליתרון דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.



#ForzaOMpic.twitter.com/lwVDmIpiIL

— Olympique de Marseille (@OM_Officiel) September 2, 2018
 

מונאקו פתחה בסערה את המחצית השנייה וקבעה מהפך מהיר משערים של יורי טילמנס (48) ורדאמל פלקאו (53), הרבה הזכות טעויות איומות של אדיל ראמי. OM לא ויתרה ופלוריאן תובאן השווה ל-2:2 בדקה ה-74. בדקה ה-89 אלוף העולם היה על תקן המבשל כשהגביה כדור לוואלר ז'רמן, שנגח את הכדור לרשת של דייגו בנאליו. הרכש קווין סטרוטמן אגב, רשם 90 דקות בהופעת הבכורה שלו בצרפת.



ראן – בורדו 0:2
אחרי שני הפסדים במחזורים הראשונים, בורדו ניצחה בשבוע שעבר 1:2 את מונאקו וקיוותה לעלות על הדרך הנכונה בפתיחת העונה, אבל שוב איכזבה והפסידה 2:0 לראן שטיפסה עד למקום החמישי. המארחת סגרה את הסיפור כבר בעשרים הדקות הראשונות, משערים שהגיעו שניהם בנגיחה מקרן של בנג'מין אנדרה (12) וראמי בנסבאיני (16).


תוצאות נוספות
סנט אטיין  – אמיין 0:0.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי