אולי הנס נגד פאריס סן ז'רמן: חייבת לפטר את אנטרו הנריקה

אולי הנס
אולי הנס | Gettyimages

נשיא באיירן מינכן יצא כלפי אלופת צרפת והמנהל הספורטיבי שלה: "כל עוד הוא לא יוחלף, פ.סז'. לא תהיה קבוצה ברמה עולמית". על עסקת בואטנג: "קובאץ' רצה שיישאר, אז ביקשנו סכום ענק. שכנענו אותם לשכוח ממנו"

(גודל טקסט)
נשיא באיירן מינכן, אולי הנס, סוגר באחרונה חשבונות עם כל דבר שזז ואחרי שסיים לטפל במסוט אוזיל הוא עבר למנהל הספורטיבי של פאריס סן ז'רמן, אנטרו הנריקה. בראיון ל"קיקר" אמר הנס כי הוא ממליץ להנהלת פאריס סן ז'רמן לפטר את המנהל הספורטיבי שלה והוסיף: "כל עוד פ.ס.ז' לא תחליף את הנריקה היא לא תוכל להיות הקבוצה ברמה עולמית שהיא רוצה להיות. האיש הזה לא מהווה כרטיס ביקור טוב לביזנס שרוצה לעשות המועדון".


הצדדים הסתכסכו על רקע הניסיון של פ.ס.ז' להחתים את הבלם ג'רום בואטנג מבאיירן מינכן. בלם נבחרת גרמניה הגיע לסיכום עם מאמן פ.ס.ז' תומאס טוכל על תנאיו האישיים, אבל המו"מ בין המועדונים לא צלח. לפי פרסומים פ.ס.ז' הציעה 38 מיליון יורו על הבלם בעוד שבאיירן דרשה עשרה מיליון יורו נוספים.


Uli Hoeneß on negotiations with PSG for Boateng:

"I would advise Paris Saint-Germain to change their sporting director. This man is not a good figurehead for this club, and if they want to be a world class club, they cannot afford to have such a sporting director." #PLpic.twitter.com/P9ESnaYsbv

— Fan Antics (@FanAnticsFC) 3 בספטמבר 2018


הנס אמר בראיון כי באיירן דרשה סכום גבוה במיוחד כדי לפוצץ את העיסקה (כמו שעשתה עם רוברט לבנדובסקי כאשר פורסם שהיא תדרוש 200 מיליון יורו) ואמר גם: "רצינו לשמור על בואטנג אצלנו ולשכנע את פ.ס.ז' לרדת ממנו. המאמן שלנו ניקו קובאץ' לא רצה שהשחקן ילך וביקש שנשאיר אותו בכל מחיר ולכן החלטנו לעשות לו טובה".


גם המנהל הספורטיבי של באיירן, חסן סליהמידז'יץ', הצטרף לטענות ואמר ל"סקיי" הגרמני: "אני לא רוצה להעליב אף אחד בפ.ס.ז', אבל הדרך בה ניהלו איתנו משא ומתן היתה מוזרה מאוד. יש דברים שאי אפשר לעשות לנו, במיוחד כשמדובר בשחקן מהקליבר הזה. אפילו בואטנג אמר לי שיש דברים מוזרים בכל הפרשה. כדי שהעברה תעבוד השחקן צריך לרצות, מועדון האם צריך להסכים ובעיקר המועדון שרוצה לרכוש אותו צריך להראות התלהבות. זה דבר שלא הרגשנו בכלל מצד פ.ס.ז'". בואטנג עצמו אמר: "היו מגעים והיתה לי שיחה מעניינת עם טוכל, אבל זה לא אומר שאני לא ממשיך לאהוב את באיירן ולא מתאמץ עבורה. אני אתן כמו תמיד הכל עבור באיירן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי