"לוקח זמן להסתגל, אבל אלקאסר כבש שער אדיר". צפו בביצוע

פאקו אלקאסר, מרקו רויס
פאקו אלקאסר, מרקו רויס | Gettyimages

החלוץ שהגיע מברצלונה עלה מהספסל, הבקיע גול נהדר וסייע לדורטמונד לנצח את פרנקפורט 1:3. לוסיאן פאברה: "אכניס אותו לעניינים בצורה מבוקרת. נצטרך להחזיק יותר בכדור מול קלאב ברוז'". וגם: המספרים של סאנצ'ו

(גודל טקסט)
בורוסיה דורטמונד רשמה אמש (שישי) ניצחון גדול 1:3 על פרנקפורט ועלתה באופן זמני לפסגת הבודנסליגה. המפסידה, ללא טאלב טוואטחה שנפצע בהפסד נבחרת ישראל 3:0 בצפון אירלנד, החזיקה מעמד במשך 71 דקות, אך בסופו של דבר נכנעה ללחץ הכבד של המארחת. פאקו אלקאסר, שערך את הבכורה שלו במדים הצהובים שחורים, כבש שער ענק לאחר שעלה מהספסל וגרם לאוהדים בזיגנאל אידונה פארק להתאהב.


המאמן לוסיאן פאברה, שפתח עם אלקאסר, ויטסל וגצה (שעדיין לא שיחק העונה) על הספסל, אמר בסיום: "פאקו צריך להיכנס לעניינים בצורה מבוקרת. זה לוקח זמן להסתגל לקבוצה חדשה, אבל הוא כבש שער אדיר כבר בבכורה. לצערי, הוא נפגע בגבו בסיום ונצטרך לבדוק מה מצבו".


"החילופים עשו את ההבדל", הסביר מאמן דורטמונד. "היה משחק קשה מול יריבה טובה. שלטנו במחצית הראשונה, אבל לא הצלחנו לכבוש את השני, איבדנו סבלנות והם הצליחו להשוות ל-1:1. השער השני החזיר לנו את הביטחון. אנחנו נצטרך להשתפר לקראת המשחק מול קלאב ברוז' באמצע השבוע בליגת האלופות. נצטרך להגיב טוב יותר ללחץ ולהחזיק יותר בכדור".


הכישרון האנגלי ג'יידסון סאנצ'ו בישל את השער השני של דורטמונד והוכיח מדוע כולם צופים לו עתיד גדול. ב-15 משחקים במדי קבוצתו הוא כבש שער ובישל שבעה היה מעורב באופן ישיר בכיבוש כל 100 דקות. מספרים לא רעים לילד בן 18.


Really pleased we got all 3 points tonight and got to give our fans a great Friday night . Nice to help the team with an assist! @BVB09#JS7

— Jadon Sancho (@Sanchooo10) September 14, 2018

Another home win for Dortmund and they will spend the night top of the #Bundesliga! #BVBSGEpic.twitter.com/0F2ZcchfMX

— Bundesliga English (@Bundesliga_EN) September 14, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי