צפו בתקצירים: 1:1 בין נירנברג לברמן, 3:3 בין שטוטגרט לפרייבורג

נירנברג
נירנברג | Gettyimages

שער דרמטי של וורה ההולנדי בתוספת הזמן סידר נקודת ליגה השנייה ומחק יתרון של מקסימיליאן אגשטיין (26). צמד של מריו גומז לא עזר לאורחים במשחק רב מצבים, שתי הקבוצות השיגו נקודה ראשונה העונה

(גודל טקסט)
אחרי שבסוף השבוע נערכו שבעה משחקים בליגה הגרמנית, המחזור השלישי בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני מפגשים דרמטים. ורדר ברמן ונירנברג נפרדו ב-1:1, פרייבורג ושטוטגרט ב-3:3 רב אירועים.


פרייבורג – שטוטגרט 3:3
האוהדים באיצטדיון שוורצוואלדשטדיון עוד לא הספיקו להתיישב במקומם עד שג'רום גונדורף העלה את הקבוצה המקומית ליתרון בנגיחה יפה. אמיליאנו אינסואה השווה על סף המחצית הראשונה והוריד את הקבוצות להפסקה בשיוויון 1:1. הטירוף המשיך במחצית השנייה כשתוך שבע דקות מריו גומס הוותיק השלים צמד כשבתווך גורנדוף משווה ומשלים צמד משלו וזה 2:3 לאורחים. תשע דקות לסיום היה זה לוקה וולדשמיט שכבש שער שיוויון וקבע חלוקת נקודות. שתי הקבוצות עם נקודה ראשונה העונה וינסו להיחלץ מהתחתית במחזורים הקרובים.


ורדר ברמן – נירנברג 1:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

שער נפלא של מקסימיליאן אגשטיין בדקה ה-26 העלה את ברמן ל-0:1, אך שתי דקות בתוך תוספת הזמן נירנברג הצליחה לאזן הודות לוורה ההולנדי שכבש בהופעת הבכורה שלו וסידר לקבוצתו 1:1 דרמטי ונקודת ליגה שנייה העונה. המארחת, ששמטה ניצחון בשניות הסיום, העלתה את מאזנה לחמש נקודות מתוך תשע אפשריות. 



נירנברג חוגגת את השער המאוחר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי