צפו: באיירן מינכן נותרה מושלמת, שאלקה עדיין ללא נקודה

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | AFP

אלופת גרמניה בשבע השנים האחרונות שומרת על מאה אחוזי הצלחה אחרי ניצחון 0:2 משערים של חאמס רודריגס (8) ורוברט לבנדובסקי (64 פנדל) על נועלת הטבלה. הופנהיים ודורטמונד נפרדו בתיקו 1:1

(גודל טקסט)

משחקי השבת במחזור הרביעי בבונדסליגה הסתיימו כשעל המוקד הניצחון 0:2 של באיירן מינכן שנותרה מושלמת על שאלקה 04 שעדיין לא צברה נקודת ליגה העונה. בורוסיה דורטמונד חילצה תיקו 1:1 מול הופנהיים והרטה ברלין עלתה אל המקום השני בטבלה אחרי שהביסה 2:4 את בורוסיה מנשנגלדבאך.

שאלקה 04 – באיירן מינכן 2:0
אלופת גרמניה בשבע השנים האחרונות נותרה מושלמת אחרי 0:2  על המועדון מגלזנקירשן. השחקן היקר בתולדות המועדון, חאמס רודריגס כבש בדקה השמינית של המשחק אחרי נגיחה מקרן של קימיך. בדקה ה-64 רוברט לבנדובסקי הכפיל את התוצאה מהנקודה הלבנה ורשם את שערו השלישי העונה. באיירן מינכן ששומרת על מאה אחוזי הצלחה והיא נמצאת במקום הראשון כשהיא מובילה בשתי נקודות על הרטה ברלין, ושאלקה לעומת זאת עדיין לא צברה אף נקודת ליגה והיא נמצאת במקום האחרון.

הופנהיים – בורוסיה דורטמונד 1:1 (צפו בתקציר)
שתי הקבוצות ששיחקו באמצע השבוע בליגת האלופות נפגשו בביתה של הופנהיים, ריין-נקר ארנה, כששתיהן רוצות לנצח את המשחק ולהתברג בצמרת. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-44 משערו של ג'ואליטון הברזילאי שחזר מעונת השאלה בראפיד וינה וכבש את שערו הראשון בבונדסליגה. בלם בורוסיה דורטמונד עבדו דיאלו קיבל כרטיס אדום בדקה ה-76 אך כריסטיאן פוליסיק השווה את התוצאה בדקה ה-84 מבישול של מרקו רויס ומנע הפסד ראשון העונה של האורחים בליגה.

הרטה ברלין – בורוסיה מנשנגלדבאך 2:4
שני המועדונים פתחו בצורה טובה את העונה. אחרי שלושה מחזורים בורוסיה מנשנגלדבאך והרטה ברלין החזיקו במאזן זהה של שבע נקודות והן רוצות לעלות באופן זמני אל המקום הראשון בטבלה. בורוסיה מנשנגלדבאך כבשה ראשונה מכדור עונשין של טורגן האזר בדקה ה-28, אך הקבוצה בירת גרמניה ביצעה מהפך תוך חמש דקות משני שערים בנגיחה של ודאד איביסביץ' וולנטינו לזארו. במחצית השנייה הרטה עלתה ליתרון 1:3 בדקה ה-63 כשאיביסביץ' הוסיף שער נוסף אחרי בישול נפלא של סולומון קאלו, ארבע דקות לאחר מכן אלאסן פלאה צמצם אך דודה סגר את הסיפור לטובת המארחים משער בדקה ה-73.


הרטה ברלין עם ניצחון גדול על בורוסיה מנשנגלדבאך (Gettyimages)

נירנברג – הנובר 96 0:2
נירנברג והנובר נפגשו לקרב תחתית אחרי שהן צברו רק שתי נקודות בשלושה המשחקים הראשון. אחרי 76 דקות משמימות המארחים עלו ליתרון משער עצמי של אנטון ודקה בלבד לאחר מכן טורלנס קנול הכפיל את היתרון שהבטיח את ניצחון ראשון של נירנברג העונה.


אאוגסבורג – ורדר ברמן 3:2

ורדר ברמן השיגה ניצחון שני העונה בליגה הגרמנית אחרי המשחק רב שערים מול אאוגסבורג. לטובת ברמן כבשו קרוסה (34), אגשטיין (36) וקלאסן (75). המארחים לעומת זאת כבשו שני שערים מרגליהם של קו ג'ה-צ'אול (45) ופיליפ מקס (47) אך נשארו בידיים ריקות. ורדר ברמן עלתה למקום הרביעי בטבלה.

וולפסבורג – פרייבורג 3:1
ההפתעה של המחזור: וולפסבורג שפתחה את מחזור במרחק של שני נקודות מבאיירן מינכן המוליכה אירחה בפולקסווגן ארנה את פרייבורג מהתחתית. האורחים עלו ליתרון של שני שערים כבר אחרי 20 דקות משערים של רולנד שלאי ושל פטרסן ובדקה ה-50 של המשחק פרנץ הצטרף לחגיגה וכבש את השער השלישי במשחק. וולפסבורג צמצמה אחרי שער של אדמיר מחמדי בדקה ה-61. 


פרייבורג. ההפתעה של המחזור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי