צפו: לברקוזן ניצחה 0:1 את מיינץ והשיגה נקודות ראשונות העונה

קאי האברץ
קאי האברץ | Gettyimages

שער של קאי האברץ העניק למארחת שלוש נקודות יקרות והקפיץ אותה מעל לקו האדום אחרי ארבעה מחזורי בונדסליגה. צפו גם בפרנקפורט ללא טוואטחה הפצוע נפרדת ב-1:1 מול לייפציג

(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בבונדסליגה הסתיים הערב (ראשון) והבשורה הגדולה ממשחקי היום היא ניצחון ראשונה העונה לבאייר לברקוזן, הודות ל-0:1 על מיינץ. במשחק המאוחר של המחזור נפרדה איינטרכט פרנקפורט, נטולת טאלב טוואטחה הפצוע, ב-1:1 מול רד בול לייפציג.


לברקוזן – מיינץ 0:1
אחרי הפסדים למנשנגלדבאך, וולפסבורג ובאיירן מינכן, לברקוזן הצליחה להשיג הערב ניצחון ראשון ונקודות ראשונות לעונה כשהכניעה 0:1 את מיינץ משער של קאי האברץ בדקה ה-62. מיינץ, שבשלושת מחזורי הפתיחה ניצחה את שני משחקיה הביתיים מול שטוטגרט ואאוגסבורג וחזרה עם נקודה ממשחק החוץ בנירנברג, נכנעת כאמור לראשונה ונותרת עם שבע נקודות, ללברקוזן יש כעת 3 שמקפיצות אותה למקום ה-15.

Best celebration in history of football pic.twitter.com/Pt41WDf614

— Kai Havertz (@Havertz29) September 23, 2018

איינטרכט פרנקפורט – רד בול לייפציג 1:1 (לחצו לצפייה בתקציר)
הקרב בין שתי נציגות הבונדסליגה בליגה האירופית הסתיים בחלוקת נקודות. טאלב טוואטחה הפצוע כאמור לא שותף במדי הנשרים, שבדקה ה-26 עלו ליתרון ביתי משער של גלסון פרננדס, אבל פנדל של אמיל פורסברג בדקה ה-53 קבע שוויון. בעקבות התוצאה נשארות השתיים בתחתית אחרי ארבעה מחזורים, פרנקפורט עם ארבע נקודות במקום ה-14 (עצרה רצף של שני הפסדי ליגה) ולייפציג מקום אחד מעליה עם חמש נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי