דורטמונד חולמת על אליפות, אלקאסר: "פנטסטי". צפו ב-3:4

פאקו אלקאסר
פאקו אלקאסר | Gettyimages

אחרי השלושער של החלוץ וה-3:4 המופרע על אאוגסבורג בדקה ה-96, בגרמניה מפרגנים לספרדי שמוליך את טבלת הכובשים של הליגה למרות שלא פתח באף משחק בהרכב. גם רויס החמיא לו: "אי אפשר לבקש יותר"

קבוצות: אאוגסבורג
(גודל טקסט)

"דורטמונד חולמת לראשונה מאז 2012 על זכייה באליפות אם התסריט הזה יימשך", כתב ה"בילד" אחרי ה-3:4 המטורף של הקבוצה בדקה ה-96 על אאוגסבורג באחד המשחקים המדהימים שהיו העונה. פאקו אלקאסר שהיה שחקן ספסל מתוסכל בברצלונה יכול להודות לאלוהים על ההחלטה שלו לעבור לדורטמונד בהשאלה אחרי שהפציץ שלושער ואת שער הניצחון בבעיטה חופשית. 


אלקאסר הוא מלך השערים של הליגה עם שישה כיבושים מבלי שפתח באף משחק ושיחק רק 81 דקות כמחליף בשלושה משחקים. החלוץ מחזיק כבר בשיא. אף שחקן לפניו בליגה לא עשה זאת בפחות דקות. בברצלונה כבש 10 שערי ליגה ב-37 משחקים בשתי עונות. לדוטמונד יש אופציה לרכוש את אלקסאר ב-25 מיליון יורו. 

"בילד" כתב כי היום יקרין ערוץ ARD הגרמני סרט על הפשעים שיש בדורטמונד, אבל המותחן הגדול היה כבר אתמול ב"זיגנל אידונה פארק". העיתון כתב: "90 דקות של כדורגל פנטסטי, שערים, לחימה, דרמה, רגשות. לא צריך יותר מזה עבור האוהדים". לוסיאן פאברה בן ה-60 בעבר מאמן מנשגלדבאך וכיום בדורטמונד אמר בסיום: "אני מרגיש שיש לי קצב לב של 180. זה היה טירוף. זה לא היה משחק גדול מבחינתנו כי ספגנו שלושה שערים, אבל זה היה פנטסטי עבור האוהדים".


"כאלה ניצחונות רק יתנו לנו ביטחון, אבל עלינו לתקן הרבה דברים בהגנה. זה היה משחק ענק". עוד כתב העיתון על פאקו: "האיש של המשחק ישב 59 דקות על הספסל והכניסה שלו הביאה טירוף של שערים. הספרינט הראשון שלו הביא לשער ראשון. שער הניצחון מ-25 מטר בבעיטה חופשית תפס את שוער אאוגסבורג לא מוכן". דורטמונד כבר הבקיעה העונה 23 שערים, שמונה יותר ממנשגלדבאך השנייה.


Happy about the victory! pic.twitter.com/QHOLJpJzTb

— Mario Götze (@MarioGoetze) 6 באוקטובר 2018



החלוץ הספרדי אמר בסיום: "אני מרגיש פנטסטי. אני יכול לדמיין את עצמי נשאר בדורטמונד מעבר לסיום העונה, אבל הכי חשוב עבורי זה לשחק". מרקו רויס הקפטן אמר: "מדהים מה שקרה לנו במשחק. פאקו היה סנסציה בסיום. ביום הראשון שהגיע באימון ראיתי אותו כובש בבעיטות חופשיות. כולנו קיווינו שהוא יכבוש. יותר טוב מזה אי אפשר לבקש. אין מה להוסיף אפילו. מבחינה הגנתית לא היה לנו קל כי אאוגסבורג לחצה על כל המגרש ואצלנו להוציא המון אנרגיה". 


מריו גצה חגג דקות ראשונות בליגה עם שער חשוב והיתה לו חגיגה משפחתית. אחיו שיחק באאוגסבורג ואישתו אן-קת'רין היתה ביציע. פאברה פירגן לו: "דורטמונד בלתי מנוצחת בעשרה משחקים העונה בכל המסגרות. במגרש הביתי רשמה חמישה ניצחונות וכבשה 21 שערים".

 
 

Guten Morgen Borussen! pic.twitter.com/UuSFdE47wY

— Borussia Dortmund (@BVB) October 7, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי