באיירן מינכן חוזרת לעניינים? "הוכחנו אופי בניצחון הזה"

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Gettyimages

בבאיירן מינכן נושמים לרווחה אחרי ה-1:3 על וולפסבורג שנתן ניצחון ליגה אחרי שלושה מחזורים. קימיך: "השחקנים הרגישו בטוחים, הרגשנו שההנהלה תומכת בנו"

(גודל טקסט)
אחרי פתיחת עונה מגומגמת למדי, וההשתלחות של ראשי הקבוצה אולי הנס, קרל היינץ רומינגה וחסן חסן סליהמידז'יץ בתקשורת הגרמנית, לבאיירן מינכן יש מעט סיבות לחייך אחרי שגברה אמש (שבת) 1:3 על וולפסבורג ורשמה ניצחון ליגה לראשונה לאחר שלושה מחזורים.


המנהל המקצועי סליהמידז'יץ היה היחיד שדיבר, כשנשאל על הטענות של התקשורת על הביקורת החריפה שהעביר: "למי יש זמן לקרוא מה היו התגובות? אני עובד. הוכחנו אופי במשחק והשחקנים עשו מה שקובאץ' אמר להם". ג'ושוע קימיך הביע תמיכה בראשי קבוצתו: "זה היה סימן גדול עבור השחקנים שהם תומכים בנו. הרגשנו בטוחים כשהנשיא והיו"ר אמרו שלא יתנו לאף אחד לפגוע בנו".


באיירן אמנם קפצה מהמקום השישי לשלישי אך עדיין מפגרת בארבע נקודות אחרי בורוסיה דורטמונד, שהביסה את שטוטגרט 0:4. פאקו אלקסר שפתח לראשונה בהרכב, כבש את שערו השביעי העונה ומוביל את טבלת מלך השערים של הבונדסליגה בצוותא עם לבנדובסקי וילד הפלא של פרנקפורט לוקה יוביץ'. פאקו כבש 7 שערים ב-106, שיא חדש בבונדסליגה. דורטמונד אישרה שהיא עומדת להפעיל את האופציה על רכישת הספרדי ותשלם עבורו 23 מיליון יורו לברצלונה.


דורטמונד רשמה אמש מספר שיאים. היא כבשה 27 שערים ב-8 משחקי ליגה במה שהפך לשיא מועדון. גם מאזן הנקודות שלה, 20 ב-8 מחזורים, הוא השני בטיבו בתולדות המועדון. יהיה מרתק לראות האם הצהובים שחורים יוכלו לערער מעט את ההגמוניה של הבווארים בשנים האחרונות העונה.


8 games in, 27 goals ⚽

Club record for @BlackYellowpic.twitter.com/8KoRnBc0o5

— Bundesliga English (@Bundesliga_EN) 20 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי