צפו בתקצירים: הרטה איבדה נקודות ב-1:1 מול פרייבורג, 0:4 לגלדבאך

פרייבורג
פרייבורג | Gettyimages

שער מהיר של דודא לא הספיק לברילנאים, שרשמו מעידה נוספת והם במרחק חמש נקודות מהספגה בה ניצבת דורטמונד. שלושער להופמן ושער להזאר בניצחון המוחץ על מיינץ

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בבונדסליגה הגרמנית הסתיים הערב (ראשון) ובמשחק הראשון מבין שניים הרטה ברלין מעדה בביתה ואיבדה נקודות יקרות ב-1:1 מול פרייבורג. המחזור ננעל ב-0:4 מוחץ של בורוסיה מנשנגלדבאך על מיינץ, משחק בו כיכב יונאס הומפן עם שלושער.

הרטה ברלין – פרייבורג 1:1
הכחולים מברלין הפתיעו לטובה בפתיחת העונה והדהימו את אירופה כולה כשהכניעו בביתם 0:2 את באיירן מינכן, אבל מאז סיימו ב-0:0 בחוץ מול מיינץ ומהפגרה שבו עם מעידה נוספת והפעם בבית. אונדריי דודא הקפיץ את האצטדיון בדקה השביעית, אבל האורחים סחטו תיקו משחק שני ברצף הודות לשערו של רובין קוך בדקה ה-36. בעקבות חלוקת הנקודות ניצבת הרטה במקום השישי עם 15 נקודות והיא במרחק חמש הפרש מדורטמונד שבפסגה, ואילו פרייבורג עם תשע נקודות.


דודא וקאלו. יתרון מוקדם לא הספיק (Gettyimages)

מנשנגלדבאך – מיינץ 0:4 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
מחזור רביעי ברצף ללא הפסד וניצחון שלישי במשחקים אלו לגלדבאך, שהביסה היום את מיינץ שרושמת חמישה מחזורים ללא ניצחון. יונאס הופמן כבש שער אחד בלבד העונה, אבל חגג שלושער ראשון בקריירה (21, 53 ו-63) ובין לבין היה זה טורגן הזאר (58) שהצטרף לחגיגה. בזכות הניצחון לקבוצתו של דיטר הקינג 17 נקודות והיא שומרת על מרחק של שלוש בלבד מדורטמונד המוליכה, מיינץ נותרה עם תשע נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי