פאקו אלקאסר: "בברצלונה פשוט לא היה לי מזל, עכשיו כן"

פאקו אלקאסר
פאקו אלקאסר | Gettyimages

חלוץ דורטמונד הלוהט, שמבקיע בממוצע כל 18 דקות העונה בבונדסליגה, התראיין בספרד וסיפר על השנתיים עם מסי: "הוא השחקן הכי טוב בעולם ומגיע לו את כדור הזהב. אם בזבזתי שם את הזמן? השתפרתי כשחקן וכאדם"

(גודל טקסט)

פאקו אלקאסר כבש את הבונדסליגה בסערה מאז עבר כשמושאל מברצלונה לדורטמונד. החלוץ כבש שבעה שערים בארבעה משחקים בלבד, ממוצע של שער כל 18 דקות וזאת הוא עשה ב-13 בעיטות לשער בלבד ב-126 דקות. גם באלופות הוא כבש במשחק היחיד בו שותף, ב-0:3 על מונאקו והוסיף שלושה שערים בנבחרת ספרד – מספרים מטורפים.

בראיון ל"מארקה" דיבר על הסיבות שהוא עזב לדורטמונד, ההרגשה שלו כעת כחלוץ מוביל בשורות מוליכת הבונדסליגה והתייחס גם ל"כדור הזהב", לליאו מסי וגם למשחק מול אתלטיקו מדריד מחר (רביעי) באלופות בזיגנל אידונה פארק.

עזיבת ברצלונה: "עזבתי כי רציתי להיות מאושר יותר ולשחק יותר. יש כאלה שטוענים שבזבזתי שנתיים בברצלונה כשלא שיחקתי, אבל אני לא חושב ככה. בכל הקשור לדקות ברור שהייתי רוצה לשחק שם יותר, אבל התקדמתי ככדורגלן וכבן אדם. בדורטמונד אני מרגיש יותר חופשי, כי אני משחק יותר והכל הולך מצוין. בברצלונה לא היה אכפת לי להגיע ככוכב ולנסיה ולהיאבק על מקומי בהרכב כי אמרתי לעצמי שיש מאמן והוא יחליט אם אשחק או לא".


כך, בעיקר, הוא נראה בברצלונה (AFP)

סדרת הכיבושים שלא נגמרת: "ברור שאני לא מפסיק לחשוב על הפתיחה הטובה. עכשיו פשוט המזל משחק אצלי. כשעברתי מוולנסיה לברצלונה לא היה לי מזל והבעיטות לא נכנסו. עכשיו קורה לי ההיפך. כל בעיטה נכנסת. הכל מצליח לי, אבל ההצלחה הזאת לא תשנה אותי כבן אדם".

מי צריך לזכות בכדור הזהב: "אני חושב שמי שכיום הוא השחקן הכי טוב בעולם צריך לקבל תמיד את הפרס, ומכיוון שליאו מסי הוא השחקן הכי טוב בעולם הוא צריך לקבל אותו. אני מדבר על מסי מניסיון אישי, כי רוב השערים שכבשתי בברצלונה היו ממסירות שלו. הוא מעמיד אותך מול השער בצורה שאתה לא חולם עליה. כשאתה משחק לידו ברור שכל תשומת הלב היא עליו ויורדת ממך, אבל הוא גם עושה אותך שחקן טוב יותר".


כעת גם בנבחרת ספרד הוא מצא את הרשת (Gettyimages)

אם בדורטמונד הוא נמצא בכושר הטוב בקריירה: "המספרים לפחות מראים את זה, אבל אני לא מתכוון להירגע בשום מצב. אני רוצה להשתפר כל הזמן. דורטמונד רוצה לממש את אופציית הרכישה ב-23 מיליון יורו? אני רק רוצה להשתפר עד סיום העונה ואני כמעט בטוח שיבואו גם ימים פחות טובים, אבל הם לא ישנו את המחשבה שיש לי בראש".

לקראת אתלטיקו מדריד: "לשחק נגדם זה תמיד עושה לך כאב שיניים. שיחקתי נגדם תשע פעמים וניצחתי רק פעם אחת. ברור שזה מבחן לא קל עבורנו. הם סופגים מעט שערים ולא נותנים לך מרחב משחק. ברור לי שהם הפיבוריטים מולנו, אבל אני מאמין שהמקום הראשון בבית יוכרע רק במחזור האחרון כי זה בית מאוד תחרותי (כולל קלאב ברוז' ומונאקו, י.ז). יש מוטיבציה גדולה להכניע את יאן אובלק כי הוא שוער גדול".


שער כל 18 דקות בבונדסליגה. פאקו אלקאסר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי