סאנצ'ו מעורב ב-11 שערים בדורטמונד: "היה כיף לכבוש צמד"

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Gettyimages

האנגלי הצעיר היה מאוכזב מה-2:2 של קבוצתו נגד ברטה ברלין, אך התנחם בצמד שכבש. בבאיירן, קובאץ' לא אהב את העובדה שקבוצתו ספגה מול מיינץ: "מתסכל שהם הוציאו חוץ ואנחנו חלמנו". צפו בתקצירים

(גודל טקסט)
 הבודנסליגה הפכה למעניינת יותר אחרי שבורוסיה דורטמונד איבדה נקודות ב"זיגנל אידונה פארק" הביתי נגד הרטה ברלין, כשלמרות צמד של ג'יידון סאנצ'ו האנגלי, שער של סולומון קאלו הוותיק כבש שני שערים משלו, אחד מהם קבע 2:2 בתוספת הזמן. אוהדי האורחת השתוללו אחרי המשחק, התעמתו עם המשטרה ביציע וגם שברו אסלות בשירותי האיצטדיון. במקביל, באיירן מינכן עלתה למקום השני לאחר שניצחה בחוץ את מיינץ 1:2 והפער מהמקום הראשון ירד לשתי נקודות בלבד. 


עבור דורטמונד מדובר באכזבה כי היא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים וכבשה ארבעה שערים בכל משחק ולראשונה העונה כבש פחות משלושה שערים בבית. סאנצ'ו, שכאמור כבש צמד ראשון לקבוצתו, צייץ אחרי המשחק: "תוצאה מאכזבת, אבל היה כיף לכבוש צמד". האנגלי בן ה-18 כבש היה מעורב ב-11 שערים של קבוצתו העונה בליגה (4 שערים ו-7 בישולים).


מרקו רויס אמר בסיום: "היינו פשוט נאיביים בעשר הדקות האחרונות ונתנו להם השוות". מריו גצה שפתח לראשונה בהרכב בליגה אמר: "אנחנו צריכים לנצל יותר את ההזדמנויות שיש לנו במשחק. להיות יותר יעילים". המאמן לוסיאן פאברה לא התרגש: "היינו יותר טובים. הגענו ל-19 מצבי כיבוש וניצלנו רק שניים. הבעיה הייתה שטעות קטנה לקחה מאיתנו שתי נקודות".


Disappointing result today but we will take the point and focus on our next game! The work continues!
Nice to get 2 goals ⚽️⚽️ #JS7pic.twitter.com/GmStsiHyLS

— Jadon Sancho (@Sanchooo10) 27 באוקטובר 2018

לעומת זאת, באיירן מינכן מרוצה מהניצחון השלישי שלה ברציפות בכל המסגרות אחרי שלא ניצחה בארבעה משחקים, אך למרות זאת שלושת הניצחונות (שניים בליגה ואחד בליגת האלופות) לא שיכנעו. המאמן ניקו קובאץ' אמר: "ברור שעשינו את הליגה מעניינת יותר עם ניצחון על מיינץ והתקרבנו לדורטמונד. זה טבעי שאחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון קצת קשה לשחק כדורגל מבריק, אבל העיקר שניצחנו".


המאמן הקרואטי זעם על כך שבהפסקה הזהיר את השחקנים שמיינץ תנסה מיד להשוות וזה מה שקרה: "מתסכל שהם הוציאו חוץ ואנחנו חלמנו. אני מאמין שנלך ונשתפר". השוער מנואל נוייר בעט את הכדור אחרי השער שספג בזעם. יוזואה קימיך הודה: "עשינו לעצמנו חיים קשים וזה היה מיותר".


At least we can laugh about it now #M05FCB#Mülleredpic.twitter.com/i8J0dhTi2f

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 27 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי