אשתו של מולר נגד קובאץ': "נזכר להכניסו רק בדקה ה-70"

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | Gettyimages

רעייתו של הכוכב יצאה נגד מאמן באיירן שהכניס את החלוץ בשלב מאוחר במשחק בתיקו 1:1 מול פרייבורג, שהיה משחק הבית הרביעי ברציפות ללא ניצחון. גם בתקשורת ביקרו: "אוהדים תוהים אם המשחק מול דורטמונד רלוונטי"

(גודל טקסט)
 מזה הרבה זמן שלא זוכרים בגרמניה תכונה כה רבה לקראת משחק העונה בין דורטומנד לבאיירן מינכן. שבוע לפני ה"דר קלאסיקר", המשבר רק מחריף בבירת בוואריה אחרי התיקו 1:1 אמש (שבת) מול פרייבורג, שהיה משחק הבית הרביעי ברציפות ללא ניצחון, שיא שלילי שלא היה מאז 2001. לעומת זאת, דורטמונד הגדילה את הפער לארבע נקודות בין הקבוצות אחרי ניצחון חוץ חשוב עם 1:4 על וולפסבורג.


נראה שמאמן הקבוצה ניקו קובאץ' נלחם בכל החזיתות. אישתו של שחקן הקבוצה תומאס מולר ליסה, התבטאה נגדו במהלך המשחק אתמול. היא ישבה ביציע הכבוד וראתה את בעלה פותח על הספסל. הוא נכנס רק בדקה ה-70 במקום חמאס רודריגס ואישתו של מולר לא יכלה שלא לעקוץ את המאמן קובאץ' כשכתבה בחשבון האינסטרם שלה: "רק בדקה ה-70 פתאום באה לו (לקובאץ') הארה גאונית (לשתף את בעלה)".


Thomas Müller's wife on instagram: "More than 70 minutes until he had flash of genius"

I assume she's not the biggest fan of Kovac. Not good optics. #fcbpic.twitter.com/SNHq8J7ulk

— Stefan Buczko (@StefanBuczko) 3 בנובמבר 2018


גם אריאן רובן לא היה מרוצה מהחילוף שלו בדקה ה-62. "בילד" כתב שקובאץ' ביצע שישה שינויים מההרכב שפתח בגביע וזה לא עזר לשפר את היכולת של הקבוצה. אפילו גו'שוע קימיך, מנקודות האור של הקבוצה ואחד השחקנים המשמעותיים בסגל, שיחק כקשר אחורי והפסיד ב-14 מ-16 התיקולים שלו במשחק.


ב"בילד" הגמרני ביקרו את קובאץ': "הוא חייב להתמודד עם הציפיות הגבוהות עקב שש זכיות רצופות של באיירן באליפות, אבל כעת אוהדי באיירן תוהים אם המשחק נגד דורטמונד יהיה בכלל קרב על האליפות". אם באיירן תפסיד, דורטמונד תהייה בפער של שבע נקודות על פני היריבה המרה, כשגם לייפציג השלישית רחוקה נקודה אחת בלבד מהבווארים.


המנהל הספורטיבי חסן סליהמידז'יץ' אמר: "זה לא היה משחק טוב שלנו. אנחנו כבדים מדי בצורת המשחק ולא משחקים מהר מספיק". לשאלה אם הפסד בדורטמונד יביא לפיטורי קובאץ' ענה: "אל תשאלו אותי שאלות טיפשיות".


שחקני באיירן עצמם, בטוחים ביכולתם לנצח בדורטמונד. תומאס מולר אמר: "נצטרך לסבול במשחק נגד דורטמונד. הם משחקים כדורגל מרענן והתקפי, אבל אנחנו צריכים להפעיל עליהם לחץ". מנואל נוייר טען שזה אפשרי לנצח בחוץ: "לא ראיתי בשבועות האחרונים קבוצה שהיא מעל כל הליגה. הפער רק ארבע נקודות והאוהדים יכולים להיות בטוחים שנחזור".



נוייר. למרות שתוצאות, מאמין בקבוצתו (gettyimages)


בדורטמונד, מרקו רויס סיים שבוע גדול בו הציל את דורטמונד עם שער ניצחון בגביע נגד אוניון ברלין, וכבש שער ניצחון אתמול ב-0:1 על וולפסבורג, שהיה ה-105 שלו בבונדסליגה. רויס רושם את פתיחת העונה הטובה שלו אי פעם עם מעורבות בלא פחות מ-18 שערים עד כה (9 שערים, 9 בישולים).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי