צפו בתקצירים: ברמן חילצה 1:1 בדקה ה-92, גלדבאך דרסה ועלתה למקום השני

פלוריאן קוהפלדט
פלוריאן קוהפלדט | Gettyimages

פרייבורג כבר הייתה בדרך להפסד רביעי ברציפות, אך אוגוסטינסון איזן בתוספת הזמן וקבע חלוקת נקודות. הסייחים חזרו מפיגור ל-1:4 גדול על האנובר וצימקו את הפער מדורטמונד המוליכה לארבע נקודות

(גודל טקסט)
אחרי שבאיירן מינכן איבדה נקודות בדקה ה-93 ודורטמונד ניצחה במיינץ, המחזור ה-12 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני המפגשים האחרונים. במשחק המוקדם, ורדר ברמן חילצה 1:1 דרמטי אצל פרייבורג. לאחר מכן, מנשנגלדבאך דרסה את האנובר החלשה 1:4 וטיפסה למקום השני בטבלה עם ארבע נקודות פחות מדורטמונד המוליכה. 


מנשנגלדבאך – האנובר 1:4 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

המארחת שבה למקום השני בטבלה והורידה את הפער מהמוליכה בורוסיה דורטמונד לארבע נקודות אחרי שחזרה מפיגור ורשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות. מנגד, המפסידה נותרה עמוק בחלק התחתון עם תשע נקודות בלבד. בובי ווד הדהים עם שער כעבור דקה אחת בלבד, אך טורגאן הזאר (7), פלוריאן ניוהאוס (44), לארס סטינדל (58) ודניס זקאריה (77) לא נבהלו והשלימו מהפך גדול.


פרייבורג – ורדר ברמן 1:1

המארחת כבר הייתה בדרך לניצחון, אך שער מאוחר של לודוויג אוגוסטינסון (92) מחק פנדל מוצלח של לוקה וולדשמיט פנדל (42) וקבע חלוקת נקודות דרמטית. ברמן, שהגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, הצליחה לעצור את הסחף ברגע האחרון ונותרה במקום השביעי בטבלה עם 18 נקודות. מנגד, פרייבורג כבר עם שלושה משחקים ליגה רצופים ללא ניצחון והיא במקום ה-12 עם 14 נקודות במאזן.



חגיגה גדולה. שחקני גלדבאך (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי