צפו: לייפציג גברה על מנשנגלדבאך 0:2, דורטמונד ברחה לבונדסליגה

טימו ורנר
טימו ורנר | Gettyimages

צמד של טימו ורנר (3 ו-45) סידר לקבוצה של רד בול ניצחון גדול בקרב הצמרת, הצהובים שחורים ניצלו את התוצאה והגדילו את הפער מהמפסידה לשבע נקודות. אחרי שבעה משחקי ליגה רצופים, פרנקפורט נוצחה

(גודל טקסט)
אחרי הניצחונות של בורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן, המחזור ה-13 בבונסליגה נמשך הערב (ראשון) עם שני מפגשים. במשחק המוקדם, לייפציג התאוששה מההפסד לזלצבורב בליגה האירופית באמצע השבוע וגברה על בורוסיה מנשנגלדבאך החזקה 0:2. במשחק המאוחר, וולפסבורג הדהימה את פרנקפורט עם 1:2 בחוץ, טוואטחה נותר מחוץ לסגל של המפסידה.


לייפציג – בורוסיה מנשנגלדבאך 0:2
הקבוצה של רד בול התאוששה מההפסד לאחות הקטנה זלצבורג בליגה האירופית עם שלוש נקודות בקרב הצמרת מול גלדבאך החזקה. טימו ורנר להט עם צמד (3 ו-45) והמנצחת עקפה את באיירן מינכן בטבלה וטיפסה למקום השלישי. מנגד, האורחת נותרה שנייה, אך התרחקה שבע נקודות מהמוליכה בורוסיה דורטמונד וירדה מנוצחת אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים.


פרנקפורט – וולפסבורג 2:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

טאלב טוואטחה נותר מחוץ לסגל בהפסד המפתיע, שהוריד את פרנקפורט למקום החמישי עם נקודה אחת פחות מבאיירן מינכן הרביעית. וולפסבורג, מנגד, טיפסה למקום השמיני עם ניצחון ליגה שני ברציפות והנחילה למארחת הפסד אחרי שבעה משחקי ליגה רצופים. אדמיר מהמדי כבש ראשון (31), דניאל גינצ'ק הכפיל ולוקה יוביץ' רק צימק (87).


Daniel Ginczek schiebt eine Flanke von Elvis Rexhbecaj zum 2:0 in die Maschen! #SGEWOBpic.twitter.com/SOpcdcTh9H

— VfL Wolfsburg (@VfL_Wolfsburg) December 2, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי