לואיס אנריקה: אנחנו עדיין לא בדרך לזכייה באליפות

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | AFP

מאמן בארסה לקראת אוסאסונה: "יש אפקט פסיכולוגי לשער של מסי". זידאן: "לפי התקשורת, בארסה תהיה אלופה וריאל לא שווה כלום"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
 "אסור להסיק מסקנות מהניצחון נגד ריאל מדריד כאילו אנחנו כבר בדרך לזכייה באליפות", ניסה לואיס אנריקה מאמן ברצלונה להוריד את האופוריה בספרד אחרי ה-2:3 בקלאסיקו, "ברור שהיה אפקט פסיכולוגי לשער של ליונל מסי בתוספת הזמן, אבל לכל משחק אנחנו צריכים לעלות ולהראות שאנחנו טובים יותר".


בארסה תארח ביום רביעי (20:30) את האחרונה בטבלה אוסאסונה וכל תוצאה פרט לניצחון בהפרש גדול לטובת הבלאוגרנה תתקבל בהפתעה, למרות חסרונו של ניימאר המושעה (על מחיאות הכפיים לשופט אחרי שהורחק במשחק מול מלאגה). מכאן טבעי שרוב השאלות נסובו עדיין על הקלאסיקו. "לדעתי לא היה שום דבר פסול באיך שמסי חגג בברנבאו עם החולצה", מאמן בארסה, "הייתי מאוד מרוצה מהיכולת של ג'ורדי אלבה ומארק-אנדרה טר שטגן. כדי לנצח בברנבאו אתה צריך שיהיה לך שוער גדול, הגנה גדולה, קישור גדול וחלוצים גדולים".  

בעוד לברצלונה מצפה משחק קל תיאלץ ריאל, שירדה למקום שני בטבלה, לעבור משוכה קשה בדמות לה קורוניה בחוץ (22:30). "לפי מה שהבנתי בארסה מועמדת לזכות באליפות ואנחנו לא שווים כלום", עקץ המאמן זינדין זידאן את התקשורת שעסקה ב-48 השעות האחרונות בביקורת קטלנית על הבלאנקוס, "זה לא התסריט שעולה לי בראש וגם ביקשתי מהשחקנים שלי להישאר רגועים ולא לשנות כלום. הגורל שלנו עדיין בידינו".


בייל. זידאן טוען שהוולשי אמר שהוא מרגיש 100%. צילום: AFP


עם זאת מאמן ריאל חי בשלום עם ביקורת: "אנחנו צריכים ללמוד לחיות זה למרות שזה מכעיס. אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל זה חלק מהמשחק". וכך סיכם זידאן את ההפסד לברצלונה כך: "בארסה לא הייתה טובה יותר מאיתנו. השחקנים שלי באו מאוד מרוכזים ועם מוטיבציה. אני 17 שנה בריאל מדריד ויודע איך מגיבים כאן לכל הפסד. אבל תמיד יש את המשחק הבא".


זיזו בישר שהבלם רפאל וראן ישחק נגד דפור. "וראן בסדר גמור ואני לא חושש שגם הוא ייפצע כפי שקרה לגארת' בייל. נעלה כדי לקחת את שלוש הנקודות". המאמן הוסיף לגבי העובדה שנתן לוולשי שרק חזר מפציעה לפתוח נגד ברצלונה: "גארת' אמר לי שהוא בסדר גמור והתאמן כרגיל. דברים כאלה כמו הפציעה שלו אי אפשר לחזות. נעשה הכל שיחזור מהר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי