אינייסטה קרוב לחתום על הארכת חוזה בברצלונה

נשאר בבית. אינייסטה
נשאר בבית. אינייסטה | צילום: gettyimages

הקשר יחגוג 33 בשבוע הבא, אולם צפוי להישאר לפחות עונה נוספת מעבר לחוזהו הנוכחי. החלטה לגבי וראטי תתקבל בסיום העונה, מוניר לא ימשיך בוולנסיה

(גודל טקסט)
חוזהו של אנדרס אינייסטה בברצלונה אמור להסתיים בקיץ 2018, אבל לפי דיווחים הבוקר (רביעי) בספרד הוא יישאר לפחות עונה אחת נוספת.


ב"מונדו דפורטיבו" נכתב כי בניגוד להשערות הראשוניות על כך שהקשר יעזוב כבר הקיץ, הצדדים החלו במו"מ שצפוי להשאירו במועדון לפחות עד 2019. אינייסטה, שיחגוג 33 בשבוע הבא, עדיין רצוי על אף שחלה ירידה ביכולתו, בכושרו ובהתאמה גם בדקות המשחק שלו.


לפי הדיווח, האפשרות היחידה שיעזוב הקיץ היא אם המאמן החדש יבהיר לו כי הוא אינו בתכניות המקצועיות. העונה הוא פתח רק בעשרה משחקים ובעשרה נוספים שותף כמחליף, אולם יש לציין כי הוא סבל משתי פציעות שמנעו ממנו לשחק. 


 

בתוך כך, עוד הבוקר מתפרסם כי מוניר אל-חדאדי, חלוץ ברצלונה המושאל לוונסיה, יחזור לבארסה לאחר שהעטלפים החליטו לא לממש את האופציה לצרפו עבור 12 מיליון יורו. טרם ברור אם הוא יישאר במועדון, ושחקן נוסף שטרם התקבלה החלטה בנוגע לשירותיו הוא מרקו וראטי האיטלקי של פ.ס.ז', שבסיום העונה יוחלט אם הוא ממשיך בפאריס או שמא יימכר. 


לפי הפרסומים סוכנו של וראטי נפגש בסוף השבוע האחרון עם ראשי ברצלונה כדי לדון באפשרות של רכישתו, אולם ראשי פאריס סן ז'רמן הבהירו לסוכנו כי מבחינתם הוא לא עומד למכירה.



וראטי. החלטה לגביו תתקבל בסיום העונה (Gettyimages)

רדיו קאטלוניה פרסם היום שלורן בלאן מועמד רציני למשרת מאמן ברצלונה. שמו של הצרפתי הוזכר בעבר, אבל בבארסה אמורים להחליט בשבועיים הקרובים מי יאמן את הקבוצה ולכן העלאת שמו של בלאן היא הרבה יותר משמעותית.

לפי הידיעה ברצלונה יצרה קשר עם בלאן לשאול אותו מה האם יש אופציה שיסכים לאמן את הקבוצה. בלאן ששיחק כבלם לבש את מדי ברצלונה ב-96/97. הוא אימן את בורדו, פאריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת. שמו הועלה יחד עם ארנסטו ואלוורדה, חואן קרלוס אונסואה וחואן אנטוניו פיצי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי