מוראטה: כאב לי לכבוש נגד ריאל, הרגשתי שאני חייב לה

מוראטה. עמד בפיתוי
מוראטה. עמד בפיתוי | צילום: Gettyimages

אחרי ששב למדריד בקיץ, החלוץ שהדיח את הבלאנקוס בעבר, שואף לעשות זאת עם מועדון נעוריו לאקסית

(גודל טקסט)
ריאל מדריד עשתה צעד משמעותי לקראת מקום בגמר ליגת האלופות פעם נוספת עם 0:3 על אתלטיקו מדריד במשחק הראשון. אם לא יקרה הבלתי יאמן, הבלאנקוס ייפגשו את יובנטוס ומי שיהיה זה עבורו מפגש מיוחד הוא אלברו מוראטה שיפגוש באקסית.


בראיון לאתר של ריאל מוראטה דיבר על התקופה שלו ביובנטוס ואמר: "אני מרגיש חייב לריאל מדריד אחרי שעזרתי ליובה להדיח אותם בחצי גמר האלופות בעונת 2014/15".



החזרה מיובה לריאל מדריד
: "חזרתי לריאל מדריד כי הבטחתי לעצמי להיות עם יותר ניסיון וזה קרה. לריאל יש את השחקנים הכי טובים בעולם".


השנים שלו ביובנטוס
: "מיד כשהגעתי נפצעתי והחמצתי את טרום העונה. היה לי זמן ללמוד איטלקית על ידי צפיה בסרטים והיה לי זמן להתאקלם. עבדתי קשה להתאקלם וכבר בעונה הראשונה שלי זכינו באליפות ובגביע. האוהדים של יובה קיבלו אותי יפה ואהבו אותי".


מר
מוראטה חוגג במדי יובה, יסגור מעגל? (Gettyimages)


 

השער שלו שהדיח את ריאל מהאלופות בעבר: "סבלתי המון מהשער הזה. הייתי מעדיף לכבוש אותו נגד כל קבוצה אחרת ולא נגד ריאל, הקבוצה בה גדלתי. לכן אני מרגיש חייב להם".


הידיעה שהוא שב הביתה
: "הכל נסגר ביורו 2016 כשהייתי עם נבחרת ספרד ביורו. הסוכן שלי אמר לי שהם מציעים לי חוזה חדש ורוצים להפעיל את סעיף האופציה לרכוש אותי חזרה. ברגע שריאל מדריד האמינה בי לא חשבתי פעמיים. חיכיתי לזה הרבה זמן. עזבתי לצבור ניסיון, אבל התרגשתי מאוד כשהציגו אותי שוב בריאל מדריד".


החלוץ חזר אחרי שנתיים לריאל מדריד לאחר שהבלאנקוס מימשו את אופציית הרכישה שלו ב-30 מיליון יורו. יחד עם זאת, הוא לא מרבה לקבל דקות וייתכן ויחליף את דייגו קוסטה בצ'לסי על פי דיווחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי