פלגרינו: מסי עושה אותי ארגנטינאי גאה, מי אנחנו בלעדיו?

פלגרינו
פלגרינו | Gettimages

לפני גמר הגביע (שבת, 22:30) מאמן אלאבס שפע מחמאות: "יש עליו ביקורות? כל השחקנים והמאמנים סמרטוטים לעומתו". וממי הוא למד כמאמן?

(גודל טקסט)

מאמן אלאבס, מאוריסיו פלגרינו ששיחק בעבר בין התיר גם בברצלונה, ולנסיה, ליברפול ואחרות התראיין לרדיו הארגנטיני "קופה דל ריי" לקראת גמר הגביע נגד הקטאלונים (שבת, 22:30, ספורט4) והחמיא לליאו מסי: "אני פשוט מעריץ אותו".


המאמן המשיך: "יש לי חברים בארגנטינה שאומרים שליונל מסי הוא כישלון. אז אני אומר שאם הוא כישלון אז מה כולנו? שחקנים ומאמנים. סמרטוטי רצפה. מסי הוא שחקן עם כבוד ואצילות. מעולם לא ראיתי אותו אפילו פעם אחת זורק את עצמו לקרקע ומתחזה כמו שאר השחקנים שעושים זאת. אני גאה שמסי הוא ארגנטיני וזה עושה אותנו הארגנטינאים גאים יותר".



מודל לחיקוי שלו כמאמן:
"קרלוס ביאנקי היה דוגמה עבורנו כבן אדם ומקצוען מושלם. מרסלו ביילסה היה מאמן אחר מכל המאמנים שהכרתי. הוא לימד אותי לראות כדורגל ולהתאמן בצורה שונה. אני תוצר של כל המאמנים שעבדו איתי".


ג
גאווה לכל ארגנטינאי, מסי (AFP)


הדרך בה הפך למאמן: "כשהייתי שחקן ויורד לספסל לא הייתי מפסיק לצרוח ולהשתולל. יום אחד מישהו אמר לי שאם אמשיך להשתולל אף פעם לא אהיה מאמן. שאשב בשקט ואראה איך השחקנים עובדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי