ריאל מתלבטת לגבי דה חאה, רונאלדו הסתבך בהעלמות מס?

גם הוא מתרגש. דה חאה
גם הוא מתרגש. דה חאה | צילום: gettyimages

השיפור של נבאס עשוי להטות את הכף לגבי אפודת השוער. ממצאי החקירה נגד הכוכב הגדול הועברו לתובע הכללי בספרד

(גודל טקסט)
"מארקה" דיווח הבוקר (חמישי) כי ריאל מדריד עדיין לא החליטה סופית אם להחתים את דויד דה חאה ממנצ'סטר יונייטד. החלטה תתקבל ככל הנראה רק אחרי גמר ליגת האלופות ב-3 ביוני. לפי העיתון גורמים בקבוצה סבורים שייתכן ואין צורך בהחתמת דה חאה בגלל שיפור גדול במשחקו של השוער  הקוסטה ריקני קיילור נבאס.


הקוסטה ריקני התגרה בנשיא פלורנטינו פרס אחרי שהצהיר אחרי הזכיה באליפות: "יש לי חוזה לעוד שלוש שנים ואני לא מתכוון ללכת לשום מקום. אאבק על מקומי ואתחרה נגד כל שוער שיבוא".


העיתון גם כתב שדה חאה לא גילה יכולת טובה בסיום העונה וז'וזה מרויניו גם הבהיר שלא יסכים למכור את השוער. העיתון ציין: "נבאס יודע שיש לו צ'אנס ענק בגמר להוכיח שהכפפות של ריאל מדריד עדיין ראויות לו".


בתוך כך, פורסם שרשות המיסים הספרדית העבירה ממצאי חקירה נגד כריסטיאנו רונאלדו לתובע הכללי בספרד לפיהם הוא העלים מס בשווי 8 מיליון יורו בין השנים 2011 עד 2014. לפי תחנת הרדיו "קאדנה סר" החקירה נמסרה לידי משרד העוסק בפשעים כלכליים.


BOOM! Cadena Ser reporting that spanish authorities are investigating Cristiano Ronaldo for an 8 millions € tax fraud!

— Tancredi Palmeri (@tancredipalmeri) May 24, 2017

מדובר בהאשמות נפרדות מאלו שהועלו נגד רונאלדו בעבר. לפני מספר חודשים האתר "פוטבול ליקס" פירסם מסמכים המעידים על כך שכוכב ריאל מדריד הסתיר הכנסה של 150 מיליון יורו בחשבונות בנק סודיים באיי הבתולה ובשווייץ. מאז שההאשמות פורסמו, רונאלדו החליט להעביר את כל כספו לחשבונות פרטיים בספרד, אולם גם בפעילות הסדירה בהם, כך נראה, נמצאו דברים לא כשרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי