זידאן יאריך חוזה עד 2020, דה חאה לא צפוי להגיע

פלורנטינו פרס עם זינדין זידאן
פלורנטינו פרס עם זינדין זידאן | AFP

אלופת אירופה וספרד רוצה לתת למאמן שקט, קיילור נבאס יישאר השוער הראשון ככל הנראה גם בעונה הבאה

(גודל טקסט)

לפני פחות משבוע ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות ובסנטיאגו ברנבאו מתפנים לעסוק בעתיד, במטרה לשמור על הדומיננטיות המפלצתית של הקבוצה העונה. ריאל מתכננת להאריך את חוזהו של זינדין זידאן עד 2020 כדי לתת לו ביטחון שהתפקיד שלו. נכון לעכשיו חוזהו מסתיים בקיץ 2018 ומצב זה גורם לו אי נוחות.

המאמן, שהוביל לראשונה מזה 59 שנים את הבלאנקוס לדאבל של אליפות אירופה וספרד,  הדגיש כמה פעמים השנה שהוא לא יודע מה יהיה עתידו בקבוצה ונראה שדיבר ברצינות נוכח ההיסטוריה עם מאמנים בריאל מדריד. אחרי הניצחון בגמר האלופות אמר פלורנטינו פרס: "הוא יכול להישאר בריאל מדריד לכל החיים", אבל כולם יודעים שרצף של כמה הפסדים יכול להפוך את המצב.

אז לפחות בריאל רוצים להאריך את החוזה של זיזו. כמו כן החליטו במועדון תת לזידאן את הכח להחליט איזה שחקנים הוא רוצה ולכן קיילור נבאס יישאר השוער הראשון ודויד דה חאה כנראה לא יגיע.  ההחלטה העקרונית היא לבנות את  הקבוצה סביב זיזו ולספק לו את מבוקשו מבחינת שחקנים. הדבר מייתר כמובן את תפקיד המנהל הספורטיבי שלא קיים בקבוצה.

המאזן של זידאן בקבוצה הוא מדהים.  מאז 2015 הוא השיג ב-87 משחקים 65 נצחונות, 15 תיקו ורק שבעה הפסדים (פחות משמונה אחוזים). הוא השיג אליפות ליגה, שתי זכיות בליגת האלופות, זכייה בסופרקאפ האירופי ואליפות העולם לקבוצות. קשה לבקש יותר.

זינדין זידאן (AFPׂ)
זינדין זידאן (AFPׂ)

בגזרת שחקני השדה, מרקוס יורנטה, חסוס ואייחו ותיאו הרננדס (עדיין לא ברור אם יגיע) הם בינתיים החיזוק של ריאל מדריד. חאמס רודריגס יעזוב, אלברו מוראטה בספק וקיליאן אמבפה – אם וכאשר יירכש –  עשוי להיות מושאל למונאקו, קבוצתו הנוכחית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי