אתלטיק בילבאו הודיעה: הסרטן של אלברס חזר, ייאלץ לקבל טיפול

יראי אלברס
יראי אלברס | טוויטר

הבלם הספרדי שכבר החלים מהמחלה באשכיו יוצא שוב למאבק, ולא ישחק עד אוקטובר לפחות. בקבוצה ביקשו לכבד את פרטיותו וזימנו במקומו את נונייס מקבוצת הנוער

(גודל טקסט)

ספרד קמה לבוקר של חדשות רעות. יראי אלברס, בלמה של בילבאו, שלקה בגידול ממאיר באשכיו, התאושש וכבר חזר לשחק, ייאלץ לשוב ולהילחם במחלה אחרי שהיום הקבוצה הודיעה שמחלתו חזרה.


הבלם אמור לחזור לקבל טיפול כימותרפי עקב ההידרדרות במצבו. הקבוצה עצמה הודיעה שהוא לא יפתח את העונה לאחר שערך בדיקות רפואיות בעקבות ניתוח שעבר. בדצמבר האחרון הוא עבר טיפול ראשון והפסיק לשחק, אך חזר לאחר חודשיים ובסך הכל רשם 26 הופעות ליגה. 
 


כעת, בעקבות הבדיקות, הוא עשוי להיעדר עוד שלושה חודשים ומצבו מוגדר כלא טוב. המועדון מודע להתפתחות השלילית של המחלה והוא לא יוכל לשחק עד אוקטובר לפחות. הוא כמובן גם לא יוכל לשחק עם הנבחרת הצעירה של ספרד המתכוננת לאליפות אירופה. השחקן יעזוב כבר היום את מחנה הנבחרת עד גיל 21 כדי לקבל טיפול.



Estado de Yeray Álvarez https://t.co/8aslew0YsA#athletic

— Athletic Club (@AthleticClub) June 13, 2017
  

המועדון ביקש מכולם לכבד את הפרטיות של השחקן והמשפחה ולתמוך במאבק שלו במחלתו. בעקבות היעדרותו הוחלט להעלות את נונייס מהנוער לבוגרים כדי שימלא את מקומו.


"כשחשבת שניצחת אותו, הוא קם ופגע בך שוב", כתב השחקן ברשתות החברתיות. "תהיו בטוחים שאלחם ואנצח בעזרת התמיכה של כולם. אם אצטרך, אלחם בו 1,001 פעמים". 

 

 

Cuando parece que lo as tumbado se levanta y te vuelve a golpear pero tranquilos que está pelea la voy a ganar con toda esa gente que me apoya y si tengo que volver a tumbarlo lo volveré hacer y me levantare mil y una veces

A post shared by Yeray (@yerayalvarez) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי