וראן וקובאצ'יץ' שוקלים לעזוב את ריאל מדריד

רפאל וראן
רפאל וראן | צילום: Getty

הבלם והקשר לא מרוצים ממעמדם בבלאנקוס ושוקלים לעזוב, פ.ס.ז' מוכנה להציע 50 מיליון יורו על הקרואטי כמחליף לווראטי. מריאנו מתקרב לליון

(גודל טקסט)

קיץ לא פשוט עובר על זינדין זידאן. מעבר לסאגה המתמשכת בנוגע לעתידו של כריסטיאנו רונאלדו, כעת נראה שגם רפאל וראן ומתיאו קובאצ'יץ' עושים כאב ראש למאמן הצרפתי.

לפי "מארקה", הקשר הקרואטי שהגיע מאינטר בקיץ 2015 הצליח להשתלב לאט ברוטציה של זינדין זידאן, אך אירועים כמו אי הכללתו בסגל המשחק הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות נגד נאפולי לא מצאו חן בעיניו של קובאצ'יץ' ונציגיו של הקשר קיימו פגישה עם ריאל מדריד בנוגע לעתידו.

בתגובה, גם הנהלת המועדון וגם זידאן סגרו את הדלת לעזיבה: "אין סיכוי שהוא יעזוב את ריאל מדריד, אנחנו בונים עליו והוא ימשיך לשחק תחת זידאן. אין שום אפשרות אחרת". בנוסף, דאג המאמן להרגיע את קובאצ'יץ' ולהודיע לו שהוא בתוכניות שלו לעונה הבאה ושיקבל מספיק דקות. עם זאת, פאריס סן ז'רמן שעשויה לאבד הקיץ את מרקו וראטי לברצלונה רואה בקרואטי מחליף אפשרי ומוכנה להציע עבורו 50 מיליון יורו.


זידאן. לא מוכן לוותר על הקרואטי (Gettyimages)

בעניין וראן, למרות שזידאן היה מי שדאג לשכנע אותו להגיע לריאל מדריד ולא למנצ'סטר יונייטד, המאמן לא מרוצה מיכולתו של הבלם ולא רואה בו מתאים לפתוח במרכז ההגנה של הבלאנקוס מבחינה מקצועית.

זידאן שוחח עם וראן בארבע עיניים ואמר לו שעליו להתאמץ כדי לחזור ליכולת האמיתית שלו שירדה משמעותית. הבלם לא הבין את המשחקים בהם לא פתח או הוחלף והדבר גרם לו לשקול את המשך דרכו באלופת אירופה, אך השיחה בין השניים עודדה את וראן והרגיעה אותו וסביר להניח שיישאר בקבוצה בסופו של דבר.

שחקן שקרוב לוודאי שיעזוב את הבלאנקוס הקיץ הוא החלוץ מריאנו דיאס שמתקרב לליון. הקבוצה הצרפתית שכנראה תמכור את אלכסנדר לקאזט רואה בדומיניקני בן ה-23 מחליף ראוי ותשלם 10 מיליון יורו על 60 אחוז מכרטיסו. בריאל מדריד רוצים לשמור על אופציה להחזיר את השחקן, לו זידאן מנבא עתיד מבטיח ומאמין שיוכל לחזור בעתיד לסנטיאגו ברנבאו.


מריאנו. יחליף את לקאזט? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי