אחרי עונה: טוני מוניוס וחטאפה עלו לליגה הבכירה בספרד

פאצ'קו חוגג. חטאפה בלה ליגה
פאצ'קו חוגג. חטאפה בלה ליגה | Gettyimages

המנהל המקצועי שלא יגיע למכבי חיפה עקב סיבות משפחתיות, העפיל עם קבוצתו ל"לה ליגה" בזכות 1:3 על טנריפה בגומלין גמר הפלייאוף (2:3 בסיכום)

קבוצות: חטאפה
(גודל טקסט)
 יכול מאוד להיות שטוני מוניוס עשה בשכל כשוויתר על ההגעה בתור המנהל המקצועי של מכבי חיפה? עד היום הוא  שימש כמנג'ר חטאפה, והערב (שבת) הוא עלה עם הקבוצה לליגה הספרדית הבכירה אחרי שנת היעדרות הודות לזכייה בפלייאוף העלייה.


מוניוס כידוע כבר חתם על חוזה עם מכבי חיפה שאמור היה להיכנס לתוקף ב-1.7, הסיבה היחידה בגינה מעולם לא הוכרז על הצטרפותו לכרמל היא משחקי חטאפה בפלייאוף העלייה לליגה הספרדית, אולם מוניוס ומכבי חיפה הודיעו על ביטול החוזה בעקבות "סיבות משפחתיות" והערב הוא בוודאי חוגג את ה-1:3 על טנריפה שהשיב את חטאפה לליגה הבכירה, בין אם יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה או שייצא לשנת שבתון כפי שנטען במכתב שנשלח בשמו ופרסמה מכבי חיפה. בספרד כבר מדווחים כי מוניוס יישאר במועדון בתפקיד המנכ"ל, ולעת עתה הוכרז כי מי שיחליפו כמנהל המקצועי הוא רמון פלאנס – שהיה מועמד גם הוא למכבי חיפה הקיץ.


טנריפה, שניצחה 0:1 בביתה במשחק הראשון בגמר פלייאוף העלייה, ירדה מהליגה הבכירה ב-2009/10 וקיוותה הערב לחגוג את שובה לאחר שבע שנים, אלא שאלחנדרו פורלין (9) ואקס ליברפול דני פאצ'קו (13) הענישו אותה במהרה. 



טנריפה הגיבה מיד ובדקה ה-17 צימקה ל-2:1 משער של אנתוני לוסאנו, שער שנכון לאותו שלב מעלה אותה לליגה, אלא שהמילה האחרונה הייתה של פאצ'קו שהשלים צמד וקבע 1:3 כבר בדקה ה-37. התוצאה נשמרה עד לסיום (2:3 בסיכום המשחקים) וטוני מוניוס ושחקניו חוגגים חזרה ל"לה ליגה" תוך שנה בלבד.



מוניוס. יישאר עם חטאפה בליגה הספרדית הבכירה בתור המנכ"ל?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי