מנצ'סטר סיטי צפויה לרכוש את ג'ירונה מהליגה הספרדית

ג'ירונה
ג'ירונה | טוויטר

הסיטיזנס שמחזיקים בבעלותם ארבעה מועדונים ברחבי העולם מעוניינים גם בעולה החדשה ל"לה ליגה", שצפויה לשאול שחקנים מהמועדון האנגלי בעונה הקרובה

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגה הספרדית הבכירה ג'ירונה, צפויה לעבור לבעלות של מנצ'סטר סיטי שכבר מחזיקה בארבעה מועדונים תחת שליטתה ברחבי העולם.

היחסים בין המועדונים, שהתחילו מהשאלתם של פבלו מפאו ופבלו מארי לג'ירונה, התחממו מאוד בשנה האחרונה. כעת נראה שהמגעים בין סיטי למועדון הקטאלוני הבשילו והעסקה נמצאת על סף סגירה.

עם עלייתה של הקבוצה לליגה הבכירה בספרד, גבר העניין של סיטי ברכישתה וכהוכחה לעניין ניתן לראות שהמנהל המקצועי קיקה קרסל והמאמן פבלו מאצ'ין ביקרו במנצ'סטר בשבוע האחרון והתעניינו לגבי השאלות שחקנים ושאר שיתופי פעולה בין המועדונים. העברת הבעלות על ג'ירונה הובילה להגעתו של שחקן העבר דלפי ג'לי לנשיאות המועדון והוא צפוי להמשיך לעמוד בראשו.


ג'ירונה. בקרוב תקבל סיוע מאנגליה (ג'ירונה רשמי)

סיטי מחזיקה בבעלות מלאה את מלבורן סיטי האוסטרלית ואתלטיקו טורקה מהליגה השניה באורוגוואי, שותפה ב-80 אחוזים בניו יורק סיטי ומחזיקה ב-20 אחוזים מיוקוהאמה מארינוס. הסיטיזנס היו מעוניינים מאוד בקבוצה מהליגה הספרדית הבכירה ונראה שהם בדרך להגשמת היעד, ומתכננים גם לרכוש מועדון מהליגה הסינית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי