רק רשת: מחווה מרגשת לאלברס, הסוף הטרגי של הילד הבריטי

בראדלי לאורי
בראדלי לאורי | טוויטר

שחקני בילבאו גילחו את ראשם, בראדלי לאורי בן השש, שהמשיך לתמוך בסנדרלנד למרות מחלה קשה, הלך לעולמו. וגם: אנשי מכבי חיפה ואוהדיה מתגבשים

(גודל טקסט)
22:00: פיל נוויל בתפקיד יגאל שילון
את זה שרומלו לוקאקו בדרך למנצ'סטר יונייטד תמורת 75 מיליון ליש"ט כולם יודעים. יחד עם זאת, זה לא סגור עד שזה סגור כשמי שגרם לאוהדי יונייטד לצהול הוא שחקן העבר של השדים האדומים ושל אברטון, קבוצתו הנוכחית של הבלגי. נוויל פרסם תמונה של לוקאקו במדי מנצ'סטר יונייטד לידה נכתב: "עובר ממועדון גדול אחד לאחר". מאוחר יותר אמר כי התבדח. 


 

Left one great club and joined another @rlukaku9 congratulations

A post shared by Philip Neville (@philipneville18) on



19:00: אבל בכדורגל בבריטניה
את התמונות של בראדלי לאורי, אוהד סנדרלנד בן השש מכירים לא מעט אוהדים. הילד, שחלה במחלה קשה, אך נהג לפקוד את מגרשי קבוצתו הלך לעולמו וגרם ללא מעט אנשי כדורגל להזיל דמעה. ללאורי היה קשר מיוחד עם החלוץ ג'רמיין דפו שליווה אותו לאורך המאבק במחלה.


The heartwarming story of how Jermain Defoe and Bradley Lowery developed an incredible bond https://t.co/4nEhChOmjbpic.twitter.com/dH3UIGl0mt

— Daily Mirror (@DailyMirror) July 7, 2017


16:30:
 הקופים הירוקים חוגגים
אנשי מכבי חיפה השתתפו אתמול בטקס לציון 15 שנה לארגון הקופים הירוקים. הבעלים יעקב שחר, המאמן גיא לוזון וגם שחקני הקבוצה – ביניהם אלירן עטר שיחסיו עם הקהל מורכבים מעט – הגיעו לאירוע שנערך בנשר.


אלירן עטר וגל אלברמן (האתר הרשמי של מכבי חיפה)
אלירן עטר וגל אלברמן (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

16:00: כבוד מהשרה
אלופת העולם באגרוף תאילנדי, נילי בלאק, קיבלה את ברכתה של שרת הספורט מירי רגב. ארבע פעמים זכתה הספורטאית במדליית הזהב לפני שהגיעה עם שאר חברי משלחת משחקי גביע העולם למשרד התרבות והספורט. השרה איחלה להם הצלחה והבטיחה לתקצב בעתיד את הענף.


 

Israels minister of sport Miri Regev. Very down to earth person. She keeps inviting me for battle,watch out old ladies,shes changing professions:-) #road_to_world_games2017

A post shared by Nili Block (@niliblock) on



15:10: קנייזבה מיננקו מצטרפת למכבי חיפה

חנה קנייזבה מיננקו מצטרפת לאגודת מכבי חיפה באתלטיקה. סגנית אלופת העולם בקפיצה משולשת בשנת 2015, סגנית אליפות אירופה 2016 ופיינליסטית באולימפיאדת ריו 2016 עוברת לירוקים בעקבות תמיכתו של יעקב שחר, שאמר: "אני שמח על הצטרפותה של חנה למכבי חיפה ומאחל לה ולמועדון האתלטיקה בהצלחה".


שחר וקנייזבה מיננקו (מכבי חיפה, האתר הרשמי)שחר וקנייזבה מיננקו (מכבי חיפה, האתר הרשמי)


15:00: מחווה מרגשת ליראי אלברס

כל שחקני אתלטיק בילבאו גילחו את ראשם כהזדהות עם חברם לקבוצה יראי אלברס שהובחן לפני מספר חודשים כחולה בסרטן האשכים.


▶️ VIDEO: Surprise for @yerayalvarez4#EutsiYeray#athlivepic.twitter.com/JcY0vn3lbN

— Athletic Club (@Athletic_en) July 7, 2017



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי