רק רשת: לואיס פרננדז בדרך חזרה לפ.ס.ז', ראשפורד משחיל להררה

לואיס פרננדז
לואיס פרננדז | צילום: Gettyimages

מאמן נבחרת ישראל לשעבר עשוי לחזור לבירת צרפת, החלוץ הצעיר של מנצ'סטר יונייטד עם ביצוע מרשים באימונים. וגם: מסי מסמן לניימאר את הגבול, מקגרגור מקלל את אברטון והחלה מכירת הכרטיסים למשחק אלוף האלופים

(גודל טקסט)

19:30: נולד בנו של טיאגיניו, שהלך לעולמו בהתרסקות המטוס של שאפקואנסה
בנובמבר 2016 עשתה שאפקואנסה הברזילאית את דרכה לקולומביה לגמר גביע הסודאמריקנה, במה שהסתיים כידוע ובצער רב כאירוע טראגי בו הלכו לעולמם 76 שחקנים, אנשי מועדון ואנשי צוות. אחד מהם היה טאוגיניו, שחקן שאפקואנסה שלפני הטיסה בישר לחבריו על כך שהוא בעוד תשעה חודשים יהפוך לאבא – והיום נולד בנו וגרם להתרגשות רבה ברחבי העולם. 



Nació el hijo de Tiaguinho, uno de los jugadores fallecidos en la tragedia de Chapecoense. pic.twitter.com/TXCR6gJbfI

— SportsCenter (@SC_ESPN) July 23, 2017

18:00: לואיס פרננדז חוזר לפאריס סן ז'רמן?
לא רק ניימאר בדרך לסגנית אלופת צרפת. לפי "ל'אקיפ" גם מאמן נבחרת ישראל לשעבר לואיס פרננדז, ששיחק במועדון הפריזאי בשנות השמונים ואימן אותו בשתי קדנציות שונות, עשוי לחזור לפ.ס.ז' פעם נוספת. הפעם מדובר על תפקיד במחלקת הנוער, שמטרתו לשמור שהכישרונות הצעירים במועדון לא יברחו לקבוצות אחרות.


Luis Fernandez pourrait très prochainement revenir au Paris-SG pour occuper un rôle au centre de formation https://t.co/TctxoUeCdgpic.twitter.com/LEOKHyt0AQ

— L'ÉQUIPE (@lequipe) July 23, 2017


17:15: לה קורוניה בהצעה מפתה ללוקאס פרס
כנראה שבדפורטיבו לה קורוניה מתגעגעים מאוד לחלוץ שעזב לארסנל בעונה שעברה תמורת 17 מיליון ליש"ט. במועדון מגליסיה מציעים לפרס, שלא ממש התאקלם בלונדון, חוזה ללא פחות מ-10 שנים, שישאיר אותו במועדון גם לאחר הפרישה בתפקיד מקצועי.



16:49: החלה מכירת הכרטיסים למשחק אלוף האלופים

החלה מכירת הכרטיסים לקראת משחק אלוף האלופים בין הפועל באר שבע לבני יהודה שיתקיים ב-10.8 באצטדיון בנתניה. מחיר כרטיס: 50 ש"ח



15:35: ווילפריד זאהה לא מתרגש מהגזענות

אנגליה סערה בימים האחרונים בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדי מנצ'סטר יונייטד וליברפול לעברו של ווילפריד זאהה. מסתבר שדווקא השחקן עצמו לקח את הדברים בקלות. "אם אוהדי יונייטד וליברפול מרגישים יותר טוב כשהם קוראים לי קוף שחור אז שלא יהססו להמשיך", כתב השחקן בחשבון האינסטגרם.



Please RT!! #manchesterunited Wilfried Zaha accuses Man United & Liverpool fans of racism https://t.co/0cxE4mGEPLpic.twitter.com/kt2AaVuOLp

— Love United… (@_love_united) 23 ביולי 2017


15:30: מקגרגור מקלל את אברטון
קונור מקגרגור פגש מספר אוהדי ליברפול וצעק לעברם: "אני אדום…פ*** אברטון". האוהדים הריעו בשמחה.



Conor McGregor "I'm a red, f*** Everton" pic.twitter.com/aW2Z53wZDN

— 101 Great Goals (@101greatgoals) 23 ביולי 2017



12:46: ראשפורד משחיל להררה בין הרגליים
אחרי שלושה ניצחונות בשלושת משחקי ההכנה הראשונים, מצב הרוח במנצ'סטר יונייטד בשמיים. באחד האימונים הצליח מרכוס ראשפורד להשחיל את הכדור בין הרגליים של אנדר הררה וגרם לצחוק גדול לשאר השחקנים.





11:54: פדרו מודה לאוהדים

פדרו שוחרר מבית החולים לאחר שאושפז בשל זעזוע המוח ממשחק ההכנה מול ארסנל (0:3). הבלוז מקווים שיהיה כשיר כבר למשחק ההכנה הבא. הספרדי הודה באמצעות חשבון האינסטגרם לאוהדים על הברכות והאיחולים.


 

Vaya susto!!! Pero afortunadamente estoy bien. Gracias a todos por vuestros mensajes / What a shock! But fortunately everything is ok. Thank you all for your messages

A post shared by Pedro Rodriguez Ledesma (@_pedro17_) on



11:48: שחקני רומא יצאו לארוחת ערב
שחקני רומא, שנמצאים במסע הכנה בצפון אמריקה, יצאו לארוחת ערב במסעדה יוקרתית.


 

Benvenuto brate

A post shared by Kevin Strootman (@kevinstrootman) on



8:15: פגישה מרגשת באורלנדו
טוטנהאם שניצחה באורלנדו את פ.ס.ז' הגיעה עם האקס לדלי קינג שמשמש בתפקיד במועדון. הבלם זכה למפגש עם כוכב אורלנדו המקומית והאגדה הברזילאית, קאקה.


Ledley King meets a fan #Kakapic.twitter.com/VzzZC4MrZQ

— 101 Great Goals (@101greatgoals) July 23, 2017

8:10: מסי וניימאר חולמים על החלל

אחרי ההצגה של ניימאר מול יובנטוס, צולמו השניים לאחר שהוחלפו על הספסל ומשום מה הסתכלו לכיוון לא ברור באצטדיון בניו ג'רזי. ברשת כמובן לקחו את זה לכיוון אחר.


Messi shows Neymar where he comes from  pic.twitter.com/ISPyfdoScL

— 101 Great Goals (@101greatgoals) July 23, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי