רק רשת: תומר חמד הצטלם למשחק פיפ"א 18

תומר חמד
תומר חמד | אלבום פרטי

החלוץ הישראלי יזכה לדמות רשמית במשחק הפופולרי. וגם: כוכב פ.ס.ז' החסיר אימון וחגג על יאכטה, הבוסני החדש של מכבי תל אביב כבר צד את עיני האוהדים ושחקני ריאל מדריד מתכוננים לסופר-קאפ

(גודל טקסט)

18:34: תומר חמד מצטלם למשחק פיפ"א 18
חלוץ ברייטון ונבחרת ישראל יזכה לראשונה לדמות ריאליסטית במשחק, וחשף את הצילומים מאחורי הקלעים של המאורע המרגש.
 





16:48: מריו באלוטלי קפץ לאיטליה וכהרגלו הסתבך
לא במקרה זכה מריו באלוטלי לכינוי "הילד הרע של הכדורגל העולמי". דווקא אחרי שנה יחסית שקטה ומוצלחת בניס, בסוף השבוע האחרון קפץ "ספר-מריו" לגיחה קצרה באיטליה ולפי התקשורת המקומית נתפס נוהג ברכב הפרארי שברשותו בלמעלה מ-200 קמ"ש. 



16:11: חברת SAP הופכת הדמייה למציאות
חברת התוכנה הגדולה באירופה פיתחה אפשרות לקבלת נתונים במהלך המשחק אותם ניתן לקבל ישירות לטאבלט. נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן לא בזבזו זמן ואימצו את הפיתוח הטכנולוגי החדיש.





16:01: רונאלדו ונאני יצאו לעזרת מנצ'סטר סיטי
ברנרדו סילבה מספר שהשניים שיכנעו אותו לחתום במנצ'סטר סיטי: "כאשר סיטי התעניינה בי שמעתי הרבה דברים לא טובים על העיר מנצ'סטר והרבה אמרו לי שאני אסבול שם, אבל רונאלדו ונאני אמרו לי שזו עיר יוצאת מהכלל ואין לי מה לחשוש. הם אמרו לי ששתי הקבוצות מצוינות ולא תהיה לי בעיה לשחק בסיטי ושאני אהנה בפרמייר-ליג, כי היא הכי טובה בעולם והאצטדיונים תמיד מלאים באוהדים שאוהבים כדורגל".


14:10: הקלעית טל אנגלר עוברת לבונדסליגה

הקלעית המוכשרת טל אנגלר חתמה במועדון SSG קוולאאר מהבונדסליגה וכבר בספטמבר תטוס להתחרות בגרמניה. אנגלר בת ה-18 התמקמה בשנים האחרונות בצמרת העולמית לנשים עד גיל 21 עם העפלה למספר גמרים.


"אני בעננים ובעיקר מסוקרנת מהחוויה", סיפרה אנגלר. "אולי אצליח להעביר חלק מהאווירה שיש שם בתחרויות אל התחרויות בישראל. מעבר לכך המטרה שלי היא להתמודד על השגת הכרטיס האולימפי לטוקיו 2020
".


טל אנגלר. עוברת לבונדסליגה (גיל סימקוביץ')

טל אנגלר. עוברת לבונדסליגה (גיל סימקוביץ')


13:00: בית"ר ירושלים תארח באצטדיון בראשון לציון
אצטדיון טדי עדיין לא מוכן לעונה הקרובה, ובשל כך נאלצים הבית"רים לנדוד. כעת, בשבת הקרובה בגביע הטוטו מול הפועל אשקלון, היא תארח בשעה 21:00 את המשחק באצטדיון בראשון לציון במקום בבירה.


12:15: ניימאר רק נחת בצרפת וכבר החל לחגוג
הברזילאי שנחת בפאריס עבור 222 מיליון יורו מברצלונה עוד לא סוגר שבוע בעיר האורות וכבר נצפה חוגג בצרפת. הכוכב נצפה על יאכטה בסנט טרופז, אחת העיירות היותר איכותיות (ויקרות) בעולם המרוחקת כ-600 קילומטר מפאריס. ביום ראשון הוא צפוי לערוך הופעת בכורה בפ.ס.ז' מול גנגאן, אבל לעת עת הוא מרשה לעצמו ליהנות מהחיים ומהכסף הגדול שנכנס לחשבון – גם על חשבון אימונים.


Neymar enjoying his days off in Saint-Tropez with his friends yesterday before getting back to training on Wednesday pic.twitter.com/mUwkkfcrRG

— njrstats (@njrstats) August 8, 2017


11:20: החגיגות הצבעוניות של הבוסני שנחת במכבי תל אביב
הצהובים הודיעו אתמול בשעות הערב על צירופו של הקשר טינו-סוון סושיץ', שהושאל מגנט עם אופציית רכישה, ושיטוט בעמוד האינסטגרם שלו מגלה לא מעט חגיגות מיוחדות – ביניהן גם מה שמזכיר את ה"פיו פיו" של ערן זהבי, אבל גם חגיגה בתנועת "פטיש ומגל" – סמל הפועל תל אביב כידוע. מה יגידו על כך אוהדי מכבי תל אביב?


 

Za svojuuu ekipuuu ⚽️ @duje_delic @susic.s @antezorica44 @leobilic @nmikulicc @mate_delic

A post shared by Sule ⚽️ (@tinosusic31) on


 

Vise nego zasluzeno ⚽️idemo izborit tu evropu ⚽️⚽️

A post shared by Sule ⚽️ (@tinosusic31) on



11:10: בשארה גרייבס חתמה במכבי רמת חן בליך

מחזיקת גביע המדינה לנשים בכדורסל וסגנית האלופה מכבי רמת חן בליך החתימה את בשארה גרייבס, פורוורד/סנטר (23 , 1.88 מטר) שתיפתח במחצית אוקטובר. האמריקאית תהיה הזרה השנייה של הקבוצה אחרי נייה קופי.

 

גרייבס, בוגרת מכללת טנסי, נבחרה בדראפט 2016 של הWNBA במקום ה-22 על ידי מינסוטה והייתה חלק מהסגל של סגנית אלופת העולם. בסיום עונת ה-WNBA התחילה את דרכה הבינלאומית בליגה הדרום קוריאנית החזקה ובהמשך שיחקה במכבי אשדוד כשטיפאני ג'קסון  שברה את ידה במהלך העונה והותירה רושם חיובי. בימים אלו משחקת  בשארה במדי שיקאגו סקיי ב-WNBA



בשארה גרייבס. חוזרת לישראל (האתר הרשמי של WNBA)
בשארה גרייבס. חוזרת לישראל (האתר הרשמי של WNBA)


10:29: האתגר החדש של גריזמן

לכולם יש אתגרים, ולאנטואן גריזמן יש אתגרים. הכוכב הצרפתי של אתלטיקו מדריד החליט שבא לו לבעוט כדור על אנשים ממרחק וכפי שתראו מיד הוא גם הצליח.


Este es el #OneTag challenge. Elige tu objetivo, chuta, acierta y le toca #OneTag una nueva persona. @DiegoGodin, te toca! pic.twitter.com/VUctLX58TT

— Antoine Griezmann (@AntoGriezmann) 7 באוגוסט 2017


10:28: כספי מטייל עם הילדה

עומרי כספי יצא לטיול בוקר עם הילדה, העלה תמונה בחשבון האינסטגרם וזכה לים של תגובות אוהדות.


 

Cruising around.. #TelAviv

A post shared by Omri Casspi (@omricasspi18) on



10:27: שחקני ריאל מתכוננים בסקופיה
שחקני ריאל מדריד מתכוננים בסקופיה לסופר-קאפ האירופי נגד ז'וזה מוריניו ומנצ'סטר יונייטד. לא נראה שהם לחוצים יותר מדי.


 

Listos para mañana⚽️. #supercopa

A post shared by Luca Zidane (@luca) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי