העסקה סגורה: ג'ירונה תשמש כקבוצת בת של מנצ'סטר סיטי

קאיודה
קאיודה | טוויטר

העולה החדשה ללה ליגה, שקיבלה הקיץ מהאנגלים חמישה מושאלים תהפוך לקבוצה השישית שבבעלות קונצרן CFG. היעד הבא: קבוצה בסין

(גודל טקסט)
זה היה ברור ועכשיו זה סגור. העולה החדשה ללה ליגה, ג'ירונה, תהיה קבוצת בת של מנצ'סטר סיטי. החברה סיטי פוטבול גרופ תהפוך את ג'ירונה לקבוצה השישית שבבעלותה. CFG תרכוש אחוזי שליטה בבעלות יחד עם סוכנות השחקנים שבבעלות פרה גווארדיולה, אחיו של פפ. שאר האחוזים יהיו בבעלות האוהדים. על פי "הסאן" הסכום שישולם יהיה 6.4 מיליון ליש"ט.


כזכור, סיטי השאילה לג'ירונה חמישה שחקנים הקיץ, ביניהם ארס מכבי נתניה לארי קאיודה שנרכש במיוחד מאוסטריה וינה. שתי הקבוצות גם קיימו משחק אימון חגיגי ביניהן. בכך מצטרפת ג'ירונה לחבורה הכוללת את ניו יורק סיטי, מלבורן סיטי, יוקהאמה מרינוס ואתלטיקו טורקה מאורוגוואי. גם ברדה ההולנדית משמשת כמעין קבוצת בת של מנצ'סטר סיטי בהסכם לחמש שנים. היעד הבא, על פי "גרדיאן" הוא רכישת קבוצה בסין.




מוקדם יותר הבוקר הוצג קאיודה בג'ירונה והמנהל הספורטיבי קיקה קרסל אמר: "רצו אותו מספר קבוצות באירופה והיה מורכב מאוד להביא אותו. העובדה שמנצ'סטר סיטי רצתה אותו רק מראה כמה חיוני הוא יהיה. מהאימון הראשון הוא הראה רמה גבוהה של תחרותיות. יש לו איכויות להוכיח שהוא חלוץ גדול".


Eliaquim Mangala will demand that Manchester City accept a loan offer from Inter Milan, despite their desire to sell https://t.co/KtXeNbkUaG

— Get French Football (@GFFN) August 23, 2017

בתוך כך, "ג'רדיאן" טוען שסיטי תמכור שחקנים כדי לפנות מקום לג'וני אוואנס ואלכסיס סאנצ'ס, עליהם לא ויתרו במועדון. אליקים מנגלה הצרפתי, ווילפריד בוני ופטריק רוברטס צפויים להימכר. בוני עשוי לחזור לסוונזי תמורת 13 מיליון ליש"ט. סיטי הוציאה כידוע 221.5 מיליון ליש"ט על העברות הקיץ. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי