רק רשת: אוהדי הפועל ירושלים בטירוף ומתנפלים על המנויים

ידחפו הערב את האדומים. אוהדי הפועל ירושלים
ידחפו הערב את האדומים. אוהדי הפועל ירושלים | צילום: דני מרון

האלופה שוברת שיאים, וגם: וואקמה ואוגו משתעשעים בנבחרת ניגריה, ב"מארקה" נזכרו בימים בהם קוטיניו וניימאר רצו להגיע לריאל , מנצ'יני שוקל להתפטר והחנות של ארסנל נפרצה

(גודל טקסט)
20:19: אנגליה יורדת על פיל נוויל
שחקן העבר ופרשן הכדורגל בהווה, פיל נוויל, נקלע לצערו לסיטואציה לא נעימה. נוויל טען נגד ארסנל שהיא שילמה יותר מדי כסף על סיאד קולאסינץ', אלא שכזכור התותחנים העבירו אותו לשורותיהם חינם אין כסף, מה שגרר גל תגובות לועגות ברשת.


18:37: הפועל ירושלים שוברת שיאים

אלופת המדינה בכדורסל, הפועל ירושלים, מכרה כבר למעלה מ-7,000 מנויים, מה שמהווה שיא כל הזמנים עבורה. במועדון מאמינים שעד תחילת העונה יימכרו עוד כאלף מנויים נוספים. מנכ"ל המועדון, גיא הראל, מסר: "זו תעודת כבוד לאוהדים האדומים. לא הרבה האמינו שנגדל כ"כ מבחינת מנויים אבל לא רחוק היום שנראה ארנה סולד-אאוט".


16:41:  ניצולי שאפקואנסה אצל האפיפיור


Chapecoense plane crash survivors meet Pope Francis  (via @AP_Sports) pic.twitter.com/BQXlnQRF63

— 101 Great Goals (@101greatgoals) August 30, 2017


16:34: אוגו כבר מחליף חולצות
בעוד וואקמה שר, מתרכז חברו להפועל באר שבע ונבחרת ניגריה ג'ון אוגו בהחלפת חולצות עוד לפני המשחק ביום שישי בביתנגד קמרון במוקדמות מונדיאל 2018 של יבשת אפריקה. קשר האלופה לקח למזכרת את חולצתו של המגן וויליאם טרוסט-אקונג מבורסאספור הטורקית.


 

Got my man @wtroostekong jersey for my collection . Super Baller ❤️

A post shared by ogu30 (@ogu30) on




16:02: מאטס הומלס עורר את זעמם של ראשי נבחרת גרמניה
בלם באיירן מינכן ונבחרת גרמניה, מאטס הומלס, תיעד את עצמו קופץ ממרפסת חדרו במלון היישר לבריכה ועורר את זעמם של ראשי הנבחרת. בקרוב גם ייענש?

Mats Hummels has angered @DFB_Team bosses after posting an Instagram video of himself jumping from a balcony into a pool. ‍♂️ [via AFP] pic.twitter.com/Id9MZlg9Zl

— DW Sports (@dw_sports) August 30, 2017

14:35: וואקמה שר בארוחה הראשונה שלו עם הנבחרת
טוני וואקמה זומן בפעם הראשונה לנבחרת ניגריה וכמו כל רוקי נאלץ לשיר בארוחה הראשונה שלו. לאחר מכן אמר:
"אני שמח מאוד להיות כאן. השחקנים וצוות האימון היו נחמדים אלי. אני כבר מצפה למשחק נגד קמרון. אני לא יודע אם אפתח בהרכב, אבל גם אם לא, אתן 100 אחוז תמיכה במי שהמאמן ייבחר. מה שחשוב הוא שניקח את שלוש הנקודות".


The hottest Nigerian striker in Europe Anthony Nwakaeme @tonynwakaeme does a song from 2 Baba as he got initiated to the Super Eagles pic.twitter.com/A93VWmtfwG

— Sports Radio BrilaFM (@889BrilaFM) August 30, 2017


13:18: מנצ'יני שוקל להתפטר מזניט
זניט סט. פטרסבורג אמנם ראשונה בליגה הרוסית, אבל מאמנה רוברטו מנצ'יני עשוי לעזוב בגלל ריב עם ההנהלה. לפי פרסום ב"קוריירה דלו ספורט" המאמן האיטלקי כועס על ההנהלה על כך שהבלם איימן עבדנור מוולנסיה שהיה אמור להגיע חתם לבסוף במארסיי.


12:55: פרצו לחנות של ארסנל, אבל לא מצאו את ונגר
אמש (שלישי), כחצי שעה לפני חצות, נפרצה החנות של התותחנים באמירויות ונגנבו חפצים וסחורה בשווי של אלפי ליש"ט. השודדים הגיעו במכונית ושני קטנועים וברחו מהמקום. הפורצים נראו כאילו נכנסו עם הרכב לתוך החנות שנראתה הרוסה.


Looks like someone used a car to break into the Arsenal shop last night pic.twitter.com/nUZST41gbB

— Collins of Highbury (@Lord_Collins) August 30, 2017

The Arsenal shop has been broken into. #WengerOutpic.twitter.com/TiOkv1w2cu

— Thatsagoal  (@thatsagoal) August 30, 2017


12:33: אז מי אחראי להצלחה של איקרדי
וונדה נארה, אשתו והסוכנת של מאורו איקרדי, שהתפרסמה בעבר ברומן שניהלה עם חלוץ אינטר בזמן שהיתה נשואה לחברו לקבוצה לסמפדוריה מקסי לופס העלתה פוסט שכולו טפיחה על השכם.


 

The Icardis are an effective team  #inter #Internazionale #icardi #seriea #football

A post shared by Bleacher Report Football (@brfootball) on




12:00: מרטינס נחת בארץ
הרכבת האווירית לארץ נמשכת עם זרים חדשים. לוק מרטינס נחת בישראל: "אני מאוד מתרגש להגיע לפה וכבר מחכה לפגוש את הצוות, השחקנים ובמיוחד את האוהדים של מכבי חיפה".



מרטינס בירוק (מכבי חיפה, רשמי)


10:30: אורי ששון בפירגון למדליה של טל פליקר


 

bronze in the world congratulations champ @talflicker

A post shared by Sasson Ori (@ori_sasson) on




10:25: עוקצים את ברצלונה 
העיתון "מארקה" צוחק על קוטיניו וניימאר ובעיקר על ברצלונה. הם העלו כתבה מ-2008 כשבראיון משותף עם השניים הם אמרו: "המועדון שאנחנו חולמים לשחק הוא ריאל מדריד". 




#LoMásComentado Coutinho y Neymar confesaron en una entrevista a Marca en 2008 "el club de sus sueños" https://t.co/WFqS7Gnbvzpic.twitter.com/FfIt0HLbne

— MARCA (@marca) August 30, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי