זידאן: אנחנו לא כובשים, נסתדר עם מה שיש עד שרונאלדו יחזור

זינדין זידאן
זינדין זידאן | צילום : GettyImages

מאמן הבלאנקוס יודע שיש לו בעיה בחוליית ההתקפה: "נבדוק מה לא עובד בקבוצה, נצטרך למצוא לזה פתרון מבפנים". המועדון נמצא בשיא שלילי בעקבות הכרטיס האדום שספג מרסלו

(גודל טקסט)

צהריים שחורים עברו על ריאל מדריד, לאחר שהבלאנקוס סיימו היום (שבת) ב-1:1 מול לבאנטה בסנטיאגו ברנבאו. אלופת אירופה צברה עד כה חמש נקודות ורחוקה ממקומה הטבעי בצמרת.

הבעיה העיקרית של ריאל מדריד היא שהקבוצה לא חיזקה את החוד לאחר עזיבתו של אלבארו מוראטה. למרות שפע הכוכבים בסגל הבלאנקוס, כריסטיאנו רונאלדו המורחק היה חסר מאוד. קארים בנזמה מתח שריר, נפצע והוחלף. החלוץ צפוי להיות כשיר למחזור הליגה הבא. גארת' בייל לא הבריק בתפקיד החלוץ המדומה, והחוליה ההתקפתית של אלופת אירופה נראית חסרת מחץ.

זינדין זידאן התראיין לאחר המשחק ואמר: "נגד ולנסיה שיחקנו טוב ואיבדנו נקודות. היום לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר. אנחנו לא כובשים וצריכים ולמצוא לזה פתרון, אבל אנחנו צריכים להיות רגועים. ביום רביעי אנחנו נגד אפואל ניקוסיה, לא רק שנצטרך לכבוש אלא גם נצטרך לשחק טוב יותר. צריך לשכוח מהאכזבה היום ולהמשיך הלאה. נבדוק מה לא עובד בקבוצה. אין לי מה לשנות מבחינת סגל, הסגל סגור ונצטרך למצוא פתרונות מבפנים. אין לנו מספיק חלוצים? נסתדר עם מה שיש עד שרונאלדו יחזור".

קשר הקבוצה, לוקאס ואסקס אמר: "שתי תוצאות תיקו זה לא מה שציפינו לו. אנחנו לומדים מהשגיאות שלנו. לבאנטה הגנה טוב על הכדור ולא היינו רעננים מספיק כדי לכבוש. שאנשים ישפטו לגבי השיפוט אם היה בעייתי".

מרסלו מאוכזב לאחר ההרחקה (GETTYIMAGES)
מרסלו מאוכזב לאחר ההרחקה (GETTYIMAGES)

שחקן העבר של הבלאנקוס ופרשן בהווה, אלבארו ארבלואה צייץ: "שנה שעברה סיימנו כל העונה רק ארבעה משחקים בתיקו ונותרו עוד שני משחקים השבוע כדי להשוות את השיא, לא צריכים להיות לחוצים".

בנוסף, ריאל מדריד גם סובלת משיא שלילי. שלושה מכוכביה הורחקו בחמשת המשחקים האחרונים. רונאלדו הורחק לחמישה משחקים בעקבות התקרית בסופר-קאפ הספרדי נגד ברצלונה, סרחיו ראמוס הורחק נגד לה קורוניה ומרסלו הורחק היום. המגן הברזילאי ספג אדום לאחר שהגיב על עבירה נגדו בבעיטה על שחקן לבאנטה, והוא עלול לספוג הרחקה לארבעה משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי