ואלוורדה: בברצלונה חושבים על ניצחונות לא על רוטציות

ואלוורדה
ואלוורדה | Getty

מאמן הבאסקי של הבלאוגרנה: "מסי ישחק נגד חטאפה בשבת ונראה מה יהיה בהמשך מול אייבר וג'ירונה". על ההתחלה הלא טובה של ריאל: "לא מעניין, אנחנו בארסה ומסתכלים רק על עצמנו"

(גודל טקסט)

"בברצלונה קודם כל חושבים איך לנצח, לא על רוטציות", כך אמר ארנסטו ואלוורדה במסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת (17:15) אצל חטאפה ובהתייחס לעובדה הבלאוגרנה ישחקו שלושה משחקים בשבעה ימים (בשלישי יארחו את אייבר ובשבת הבאה ייסעו לג'ירונה). רבים ראו בכך גם עקיצה למאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, שמאמין ברוטציות הכוללות גם את הכוכבים שלו.

"ליאו מסי ישחק נגד חטאפה ונראה מה יהיה בהמשך השבוע", הוסיף המאמן הבאסקי, "נעבוד בתיאום עם הרופאים ואנשי הכושר בצוות המקצועי". עם זאת נראה שואלוורדה כן ייתן מנוחה, אולי כבר מול העולה החדשה בשבת, לאנדרס אינייסטה, איבן ראקיטיץ' והמגן נלסון סמדו הגיע מפורטו.

בארסה פתחה מצוין את הליגה עם מלוא תשע הנקודות אחרי שלושה מחזורים. השוער מארק אנדרה טר שטגן לא ספג שער כבר 411 דקות רצופות (כולל את ליגת האלופות ואלוף האלופים). בעוד הקטאלונים דוהרים, האלופה ריאל מדריד מקרטעת עם ניצחון אחד ושתי תוצאות תיקו.

"מה שעושות קבוצות אחרות לא מעניין אותנו", אמר ואלוורדה כשנשאל על הבלאנקוס, "אנחנו ברצלונה ומסתכלים רק על עצמנו. העונה רק התחילה כך שקשה לדעת איך היא תתפתח".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי