בספרד מתמוגגים מבורחה מיוראל, פרס סימן את מאנה

בורחה מיוראל
בורחה מיוראל | AFP

ריאל מדריד חזרה לנצח, השוותה את שיא ההבקעות של סנטוס האגדית ובתקשורת המקומית חוגגים עם החלוץ: "מוראטה הבא, ניצח את הגמר". זידאן שוב הגן על בייל

(גודל טקסט)
זינדין זידאן שוב כיכב אתמול (ראשון) ב-1:3 של ריאל מדריד מול ריאל סוסיאדד. מאמן אלופת אירופה היה ללא ספק המנצח הגדול כאשר ריאל הצליחה להסתדר ללא כריסטיאנו רונאלדו המושעה וקארים בנזמה הפצוע. זיזו בחר לתת את האמון בחלוץ הצעיר בורחה מיוראל, שכבש והיה מעורב בשער העצמי. בן ה-20 שב לבלנאקוס אחרי עונה פושרת כמושאל בוולפסבורג והוכיח איכות, אופי ובעיקר השוואות לאלברו מוראטה.


החגיגה באנואטה השוותה את השיא של סנטוס. ריאל כבר כבשה ב-73 משחקים רצופים כאשר הבלאנקוס עשו זאת ב-502 ימים בלבד. במשחק הבא, מול ריאל בטיס, ריאל תוכל לשבור את השיא. "AS" המקומי טען: "שלוש נקודות חשובות וגם השיא של פלה". 

"מארקה" הוסיף: "בעקבות שתי תוצאות התיקו בליגה, המשחק באנואטה הפך לגמר. ריאל ניצחה אותו". מיוראל סחט מחמאות ובתקשורת הספרדית טענו: "לפני כמה שנים מוראטה הציל את ריאל בלבאנטה עם שער דרמטי והיום הוא שווה 80 מיליון יורו. בורחה הגיש את המועמדות שלו לתפקיד מוראטה הבא". זידאן סיכם בסיום: "מיוראל עשה מה שנדרש מחלוץ מרכזי ואני לא מתייחס רק לשער. הוא צעיר, אך היה לי אמון מלא בו. בורחה וגארת' בייל עשו עבודה נהדרת. במיוחד בייל, שספג ביקורת גדולה, הוכיח את עצמו ויש לנו הרבה סבלנות כלפיו. גארת' קטלני כשיש שטחים".  


 

Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 18 de septiembre de 2017 pic.twitter.com/wep774GsV1

— AS (@diarioas) September 18, 2017

מיוראל כבר היה יכול לכבוש לפני שנתיים כששיחק שלושה משחקים בקבוצה ומול חטאפה כבש, אבל השופט ביטל את השער כלא חוקי. התברר אחרי המשחק שזו היתה טעות וכעת נכתב שמאיורל החזיר לעצמו את השער שנגנב. החלוץ הצעיר גילה לכתבים: "רק ביום המשחק הבנתי שאני פותח. אני עובד קשה מאוד כדי לקבל את ההזדמנות ואמשיך לעבוד. החברים בירכו אותי על שער הבכורה".


בייל סירב לשבח את עצמו על השער שכבש וענה פעמיים לשאלות: "הכי חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות". הוא נשאל שוב על שריקות הבוז שהוא סופג בסנטיאגו ברנבאו: "אי אפשר לשלוט על זה. הדרך הכי טובה היא לעבוד קשה כדי שלא יהיו כאלה שריקות נגדי".


בעקבות הדיווחים כי ריאל מעוניינת בחלוץ ר.ב. לייפציג, טימו ורנר, לקראת חודש ינואר הקרוב פורסם באנגליה, כי הגרמני מעדיף לשחק בליגה האנגלית כאשר ליברפול ומנצ'סטר סיטי מעוניינות בו. ורנר מודע לכך כי בריאל הוא ישמש בעיקר כמחליף לבנזמה. באנגליה גם פורסם שפלורנטינו פרס התלהב מסאדיו מאנה מליברפול וירצה לרכוש אותו לעונה הבאה. עוד סיוט לליברפול?


הכוכב הבא? מיוראל ׁ(AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי