אסנסיו חתם עד 2023: "כריסטיאנו רונאלדו הגיבור שלי"

מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו | אתר רשמי

הכוכב הצעיר של ריאל מדריד חתם על הארכת חוזהו ובמסיבת עיתונאים מיוחדת לכבוד האירוע הבהיר: "בילדותי הערצתי את זידאן, עכשיו הוא המאמן שלי. כדור הזהב? לא חושב על כך"

(גודל טקסט)

 ריאל מדריד הודיעה כבר אתמול (חמישי) על הארכת חוזהו של מרקו אסנסיו עד קיץ 2023, אבל רק היום ערך המועדון מסיבת עיתונאים חגיגית לכבוד הקשר הצעיר (21), שסעיף השחרור שלו עומד על לא פחות מ-500 מיליון יורו, סכום אסטרונומי לכל הדעות.

"להאריך את החוזה במועדון הכי גדול בעולם זה מקור לגאווה", אמר אסנסיו במסיבת העיתונאים, "זה יום מאוד חשוב עבורי ואני רוצה להישאר פה כמה שיותר. הייתה לי עונה מדהימה, השתלבתי במהרה בריאל מדריד. רוצה להודות על כך גם למשפחה שלי שתמכה בי ודאגה שתמיד אשאר עם הרגליים על הקרקע".

אסנסיו גם התייחס לחשיבותו של זינדין זידאן במערכת כשאמר: "הוא היה הגיבור שלי כשהייתי צעיר ועכשיו הוא מאמן אותי. עכשיו הגיבור לי שהוא כריסטיאנו רונאלדו, שחקן שמפתיע אותי בכל יום מחדש. הוא תמיד רוצה להשתפר ולנצח, זה משפיע על כולנו בריאל מדריד".


אסנסיו. "זידאן היה הגיבור שלי, עכשיו זה רונאלדו" (Gettyimages)

כשנשאל על המטרות לעתיד הבהיר: "אני לא חושב על כדור הזהב ומרגיש שהכי חשוב שאתקדם לאט ובזהירות. אני עוד צעיר ויש לי עוד הרבה לאן להשתפר ולהתפתח. מחמאות מכרסטיאנו? אי אפשר שלא להיות מאושר מכך".

עוד לפני מסיבת העיתונאים התראיין גם איסקו שפירגן: "הוא השחקן הצעיר עם הכי הרבה כישרון בעולם". פלא שהבלאנקוס דואגים לשמור אותו קרוב?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי