רונאלדו רשם שיא שלילי, איסקו: הולך לנו קשה עם כיבושים

איסקו
איסקו | AFP

כוכב ריאל מדריד טרם כבש העונה ורשם את הפתיחה הרעה ביותר שלו לעונה מאז הגיע לבלאנקוס. כובש הצמד מול אספניול זכה למחמאות מזידאן: "מזכיר לי משחק רחוב ואני אוהב את זה". וגם: החלום של חכימי

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו עדיין אם אפס כיבושים בליגה השנה, אבל ריאל מדריד יוצאת לאט מהמשבר עם ניצחון שני רצוף על אספניול 0:2 וראשון בסנטיאגו ברנבאו. אוהדי הבלאנקוס התריסו עם אלפי דגלי ספרד כמחאה על משאל העם של הקטאלונים שנערך אמש (ראשון).


רונאלדו רשם את הפתיחה הכי רעה שלו מאז הגיע לריאל מדריד ב-2009/10. שלושה משחקים, 270 דקות בלי לכבוש. עד כה הרצף הכי גרוע שלו היה 255 דקות בעונת 2010/11. בעונה שעברה הוא פתח עם שער אחרי 6 דקות במחזור הראשון.




גיבור הניצחון היה איסקו שכבש צמד וזינדין זידאן החמיא לו בענק: "הוא משחק כמו שאני הייתי משחק פעם ברחוב ואני מאוד אוהב את זה. הכי חשוב שאספנו שלוש נקודות. במחצית השניה היינו קצת עייפים וזה טבעי אחרי שבעה משחקים בתקופה האחרונה. גארת' בייל לא שיחק בגלל כאבים ולא רציתי לסכן אותו. מקווה שכולם יחזרו בריאים ממשחקי הנבחרות".


Real Madrid are the first team in LaLiga history to beat the same opponent 100 different times.

Espanyol on the receiving end. pic.twitter.com/jPRCEDCs49

— Squawka Football (@Squawka) October 1, 2017

היכולת של נאצ'ו כבלם: "הוא תמיד שם כשצריך אותו. יכול לשחק בשני האגפים". גם המגן המרוקאי אשרף חכימי בן ה-18 ששיחק לראשונה במדי הבלאנקוס קיבל מחמאות: "הוא חלק מהסגל". חכימי שהגיע מקבוצת הבת סיכם: "זה היום הכי גדול בחיי. לא אשכח אותו לעולם. זידאן התקשר אלי ואמר לי שאשחק ואני צריך להיות רגוע. עבדתי קשה מאוד להיות כאן והשחקנים סייעו לי במהלך המשחק".


Contento por mi debut oficial y sobre todos por los tres puntos! Hala Madrid!⚽️ pic.twitter.com/zZ2ydgEoT9

— Achraf Hakimi (@AchrafHakimi) October 1, 2017

איסקו הודה בסיום שיש לריאל מדריד עדיין בעיה בכיבוש שערים: "זה הולך לנו קשה, אבל אנחנו מגיעים להרבה מצבים. הניצחון היה חשוב בגלל שזה ניצחון ראשון בבית העונה. רונאלדו לא כבש בליגה, אבל כבש באלופות וזה לא פחות חשוב". קיילור נבאס הוסיף: "הוא עשה עבודת הגנה מצוינת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי