נבאס שוב נפצע, בחדר ההלבשה תמכו ברונאלדו ובנזמה

קיילור נבאס
קיילור נבאס | Getty

בעיות בריאל מדריד לקראת אייבר (ראשון, 21:45): קאסיה יעמוד בשער,לשני הכוכבים יש רק שער ליגה אחד. הבלאנקוס רוצים להחתים קשר ברזילאי בן 17

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תצטרך להסתדר ללא קיילור נבאס כשתשחק ביום ראשון (21:45) נגד אייבר בברנבאו במסגרת המחזור התשיעי בליגה הספרדית. השוער הקוסטריקני, שהציג יכולת מעולה ביום שלישי מול טוטנהאם ב-1:1 במסגרת שלב הבתים ליגת האלופות, שוב נפצע וקיקו קאסייה שוב ימלא את מקומו. השוער בן ה-19 מוחה יכלל שוב בסגל המשחק.

למרות שהבלאנקוס כבר עם שלושה ניצחונות רצופים בליגה שהציבו אותם במקום השלישי ובמרחק של חמש נקודות מהמוליכה ברצלונה, בקבוצה לא מרוצים מהיעדר המחץ בחוד. ריאל כבשה 15 שערים בלבד בשמונה מחזורים פחות מחמש קבוצות אחרות בליגה (בארסה, ולנסיה, סוסיאדד, סלטה ויגו, בטיס)  
הטענות מופנות בעיקר לכריסטיאנו רונאלדו וכארים בנזמה כשכל אחד מהם כבש רק שער ליגה אחד. "מארקה" כתב הבוקר, כי בחדר ההלבשה הרגיעו את השניים ואמרו: "אל תדאגו. תהיו רגועים. נמות עבורכם על המגרש".

בתוך כך פורסם שריאל רוצה להחתים את ילד הפלא פלמייראס אלן שמככב במדי ברזיל באליפות העולם עד גיל 17 בהודו. הכוונה היא שהקשר הצעיר יחתום עכשיו על חוזה, ישחק כמושאל בקבוצתו הברזילאית עד תום העונה ויצטרף לבלאנקוס בעונה הבאה. דבר דומה עשתה שחקן פלאמנגו ויניסיוס ג'וניור בן ה-17 שחתם באלופת ספרד ואירופה והושאל לפלמייראס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי