סטיב מקמנמן: לא הייתי מחתים את הארי קיין בריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו עם הארי קיין
כריסטיאנו רונאלדו עם הארי קיין | Gettyimages

קשר העבר של הבלאנקוס הפתיע כשאמר בראיון בספרד: "בשוק של היום הוא יעלה 200 מיליון. לא מבין את הסכומים האלה", והתייחס גם לבייל: "הגוף שלו לא מאפשר לו לשחק בכמות שהוא שצריך"

(גודל טקסט)

שחקן ריאל מדריד וליברפול לשעבר סטיב מקמנמן, היה מהכדורגלנים הבריטיים הבודדים שהצליחו בספרד כשבין היתר זכה במדים הלבנים בשתי אליפויות ספרד ושני גביעי אלופות. בראיון ל"מארקה" לקראת המשחק של הבלאנקוס מול טוטנהאם הערב (רביעי, 21:45) בוומבלי,  הפתיע קשר העבר כשאמר שלא היה מחתים את הארי קיין באלופת.

קיין אמנם רק בן 24 ונמצא בשיאו כשלפניו עוד קריירה ארוכה, אבל מקמנמן אמר: "הייתי מעדיף חלוץ צעיר על פניו כמו קיליאן אמבפה. זה גם יהיה קשה מאוד להחתים את קיין. שוק השחקנים השתגע היום ואתה צריך לשלם היום 200 מיליון יורו כדי להחתים שחקן כמוהו. לא מבין את הסכומים האלה".




"קיין מרגיש נינוח מאוד בלונדון ובטוטנהאם", הוסיף קשר העבר. "אבל ריאל מדריד הייתה רוכשת אותו לא חושב שהיתה לו בעיה להתאקלם. כריסטיאנו רונאלדו, לוקה מודריץ' ואחרים מדברים אנגלית והיו עוזרים לו להתאקלם".


מקמנמן עם זידאן. האנגלי לא התקשה להתאקלם בספרד (Gettyimages)

מדוע שחקנים בריטיים מתקשים להתאקלם בספרד: "לא ברור לי למה, אולי זה עניין משפחתי. לי היה קל מאוד להתאקלם שם. הייתי במשחק הראשון בסנטיאגו ברנאבו בתיקו 1:1 והרגשתי כמו בבית, כי הייתי עם חברים שלי כמו זינדין זידאן, לואיס פיגו, סנטיאגו סולארי ורוברטו קרלוס".


הבעיות של גארת' בייל בריאל מדריד:
"לא חושב שיש לו בעיה בקבוצה, אבל יש לו בעיות עם פציעות בשרירים. זה מונע ממנו להיות טוב בקבוצה. הוא צריך לשחק בכל המשחקים כדי להשתפר, אבל הגוף שלו לא מאפשר לו לעשות זאת".

על כך שלא קל לזכות באליפות ספרד, כמו שלא היה לו קל ב-2001: "אז הייתה לנו יריבה כמו ריאל סוסיאדד והיום חוץ מברצלונה יש את ולנסיה שיש לה עונה טובה. הבעיה של ריאל מדריד היא שתמיד כל קבוצה מעלה את הרמה שלה כשהיא משחקת מולה. כל משחק נגד ריאל מדריד הוא משחק העונה עבור הקבוצה השנייה".


בייל. הגוף שלו לא מאפשר לו לשחק כמו שצרריך (Gettyimages)

ההבדל ביכולת של ריאל מדריד בליגה לעומת ליגת האלופות: "בעיקר בגלל שהיריבות של הבלאנקוס באלופות חלשות יותר. לשחקנים של ריאל מדריד קל יותר באלופות בגלל שיש להם ניסיון גדול במפעל".

המשחק הערב: "זה הולך להיות שונה ממה שהיה בסנטיאגו ברנבאו. טוטנהאם משחקת בבית, אבל וומבלי איצטדיון מאוד גדול ואתה צריך לתקוף יותר. לא ברור לי אם הארי קיין כשיר לגמרי ואם ישחק. אם הוא לא יעלה, ריאל מדריד פיבוריטית".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי