דיווח: באתלטיקו מדריד מאוכזבים מהגישה של קראסקו

יאניק קראסקו
יאניק קראסקו | AFP

יחסים מתוחים בין הבלגי לקולצ'ונרוס, לאחר שבמועדון סירבו לאפשר לו לטוס למולדתו כדי לעבור את תהליך ההחלמה. מספר שחקנים נפגשו אמש בביתו של אחד הקפטנים במטרה לצאת מהתקופה הרעה

(גודל טקסט)

לא שקט באתלטיקו מדריד. אחרי ה-1:1 של הקבוצה בבית מול קרבאח, שהיה התיקו השלישי ברציפות שלה בכל המסגרות והשישי בשבעת המשחקים האחרונים, "אס" מדווח היום על הדרדרות ביחסים בין המועדון ליאניק קראסקו.

המתח בין הקולצ'ונרוס לבלגי שהחמיץ את ארבעת המשחקים האחרונים בעקבות פציעה בברכו, החל בתיקו המאופס בבאקו מול קרבאח. קראסקו הוחלף בדקה ה-72 וירד ישר לחדר ההלבשה. במועדון לא אהבו את הגישה של השחקן, כשהוא מצידו לא ראה בעיה בכך שיירד לחדר ההלבשה לאחר שנפגע בברכו.

בנוסף, קראסקו ביקש מאתלטיקו לטוס לבלגיה ולעבור שם את תהליך ההחלמה, אך בקשתו נדחתה על ידי המועדון, דבר שכמובן לא עזר לשיפור היחסים בין הצדדים. הבלגי עדיין לא יתאמן ויחמיץ גם את המשחק בשבת מול דפורטיבו לה קורוניה, כמו גם קוקה.


קראסקו. יחסים מתוחים עם המועדון (Gettyimages)

בתוך כך מדווח העיתון המדרידאי שמספר שחקנים משמעותיים בחדר ההלבשה אתלטיקו, ביניהם חואנפראן ומיגל אנחל מויה, נפגשו לארוחת ערב בביתו של אחד הקפטנים. לא דווח אצל מי, אך האפשרויות הן גאבי, דייגו גודין או קוקה. השחקנים דנו ביניהם כיצד לסיים את הרצף הרע של הקבוצה, אחת הגרועות בעידן דייגו סימאונה, במטרה להציל את העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי