עכשיו זה רשמי: צ'אבי הרננדס יפרוש בסיום העונה

צ'אבי בנאום הפרידה מברצלונה
צ'אבי בנאום הפרידה מברצלונה | צילום: gettyimages

כוכב ברצלונה בשני העשורים האחרונים, שעבר לאל סעד הקטארית ב-2015, הודיע כי יסיים את העונה ויתלה את הנעליים: "קשה לי ליותר להתאושש, אפרוש בסיום העונה"

(גודל טקסט)

 רק אתמול (חמישי) רמז צ'אבי הרננדס על פרישה, אבל היום זה הפך לרשמי. הקשר האגדי שכיכב בברצלונה הודיע כי יפרוש בסיום העונה אחרי קריירה מפוארת וזאת כשהוא בן 37.

צ'אבי הוא כמובן מהכוכבים הגדולים ביותר של ברצלונה בשני העשורים האחרונים – הוא ערך את הופעת הבכורה במדי הקטאלונים באוגוסט 1998 ומאז שיחק עוד 505 פעמים עבור הבלאוגרנה ומצא את הרשת 58 פעמים. לזכותו גם 133 הופעות עבור נבחרת ספרד ולזכותו שמונה אליפויות, ארבע פעמים זכה בליגת האלופות ועם "לה רוחה" זכה בגביע העולם ב-2010 ובאליפות אירופה ב-2008 וב-2012. 

לאחרונה הוא משחק במזרח התיכון, בקבוצה הקטארית אל-סעד, וכשתסתיים שם העונה יהיה זה הזמן של הקשר לתלות את הנעליים רשמית: "יש לי כבר את הרעיון בשנה הבאה לעבוד על הוצאת רישיון המאמן שלי, זו השנה האחרונה שלי ככדורגלן. קשה לי יותר להתאושש ואני עייף, למזלי לא נפצעתי ועכשיו אני חושב שהקריירה שלי יכולה להגיע לסיומה".

צ'אבי עזב את ברצלונה ב-2015 אחרי 17 שנים ובמדי הקטאלונים זכה בסך הכל ב-31 תארים, שני רק למי שהיה חברו לקבוצה, אנדרס אינייסטה.



צ'אבי בפרידתו מברצלונה. סביר שבקרוב נזכה לראות אותו על הקווים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי