דיווח בצרפת: ברצלונה במו"מ מתקדם עם אנטואן גריזמן

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

הכוכב הצרפתי של אתלטיקו מדריד מעורר עניין לאור העובדה שסעיף השחרור שלו יפחת בחצי, ב"ספורט10" נטען כי הקטאלונים כבר יצרו קשר במטרה לצרפו בקיץ

(גודל טקסט)

הידיעות לפיהן ברצלונה מעוניינת לצרף את אנטואן גריזמן לא נולדו אתמול, אבל השבועון הצרפתי "ספורט10" פרסם לפני זמן קצר על כך שהמו"מ בין הצדדים כבר בעיצומו. "יש שיחות סודיות בין הצדדים, כאשר המו"מ במצב מתקדם", נכתב.

לכאורה גריזמן לא רשאי לדבר עם ברצלונה, הרי שהוא תחת חוזה באתלטיקו מדריד, אבל אם ברצלונה או כל קבוצה המעוניינת בשירותיו מוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו שיעמוד מהקיץ הקרוב על 100 מיליון יורו בלבד, הרי שיש פתח להידברות. יש לציין שהסעיף הנוכחי עומד על 200 מיליון יורו והוא יורד בחצי רק בתום העונה.

לגריזמן חוזה באתלטיקו מדריד עד 2022, אבל לפי החוק הרי שאם יש קבוצה שמוכנה לשלם את סעיף השחרור של השחקן והוא מוכן להגיע אליה, הרי שלמועדונו הנוכחי אין מילה בנושא – כפי שקרה עם מעברו של ניימאר לפ.ס.ז' מברצלונה, עליו שולמו 222 מיליון יורו בהתאם לסעיף בחוזהו. אם ברצלונה תרצה לרכוש את גריזמן בסכום נמוך מהנקוב בחוזהו, יהיה עליה לנהל מו"מ עם הקולצ'ונרוס ורק לאחר קבלת אישור לפנות לשחקן. בספרד אף מציינים כי ייתכן שמכירת גריזמן תהיה רלוונטית כבר בינואר לאור העובדה שאיסור ההעברות יוסר ו-ויטולו ודייגו קוסטה יצטרפו רשמית.


גריזמן חוגג. בעונה הבאה בקטאלוניה? (Gettyimages)

בקיץ הקודם היו ידיעות רבות לפיהן גריזמן סיכם במנצ'סטר יונייטד, אבל אחרי שנשאר בקבוצה המגעים בין הצדדים התקררו. בבארסה רוצים את החלוץ הצרפתי כחיזוק נוסף אחרי שניימאר עזב וגם פאריס סן ז'רמן הוזכרה כמועמדת לצרפו בעונה הבאה.

היום שוחח נשיא "לה ליגה", חביאר טבס, על החקירה של פיפ"א נגד פאריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי ואמר: "העברנו לפיפ"א את כל חומר התלונות. זה לא התחיל עם ניימאר. הבעיות האלה היו כבר קודם. הם עוברים על חוקי הפייר-פליי הפיננסי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי