סאנצ'ס עשוי להגיע לריאל מדריד בינואר, איקרדי בקיץ?

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | AFP

לפי דיווחים באנגליה, כוכב ארסנל מועמד לחזק את ההתקפה המקרטעת של אלופת ספרד בחורף. עיתונאי איטלקי משוכנע שחלוץ אינטר יחליף את בנזמה. בנוסף, שוער בילבאו קפה מתקרב ומרטין אודגור עשוי לחזור מהשאלה

(גודל טקסט)

בעקבות היכולת הרעה מתחילת העונה, נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס הבטיח לאוהדים לחזק את הקבוצה בינואר הקרוב, כך לפי מספר דיווחים באנגליה, שטוענים שהשחקן שמבוקש בבירת ספרד הוא דווקא אקס ברצלונה אלכסיס סאנצ'ס, שחוזהו בארסנל מסתיים בקיץ הקרוב.

למרות שארסן ונגר טוען שסאנצ'ס אוהב את הקבוצה ואם יקבל את החוזה המתאים הוא יישאר בלונדון, כל הסימנים מראים שהצ'ילאני שהיה קרוב לחתימה במנצ'סטר סיטי ביום האחרון של חלון ההעברות האחרון באוגוסט עשוי לעזוב בקיץ ואולי אף בינואר, אם ריאל מדריד תציע הצעה טובה עליו. לפי הדיווח, במועדון יסכימו לשלם על השחקן 30 מיליון יורו, למרות שבקיץ הוא יוכל להגיע בחינם, וזאת כדי לשדרג את הקבוצה שנמצאת במשבר ובמרחק 10 נקודות מהמוליכה ברצלונה.

מי שעשוי לנחות בקיץ בסנטיאגו ברנבאו הוא חלוץ אינטר מאורו איקרדי, כך טוען דניאלה מסארו, שחקן מילאן לשעבר וכתב "פרימיום ספורט" בהווה: "אפשר להגיד כבר היום שמאורו איקרדי יהיה החלוץ של ריאל מדריד בעונה הבאה במקום בנזמה", אמר העיתונאי ל"קלצ'ומרקאטו". החלוץ הארגנטינאי שכבש עד כה 13 שערים ב-13 משחקים כבר מכיר את ספרד, אחרי שכבר שיחק בעבר מספר שנים במחלקת הנוער של ברצלונה.


רונאלדו וסאנצ'ס. פעם יריבים, מינואר ישתפו פעולה? (Gettyimages)

גם שוער אתלטיק בילבאו, קפה אריסבלגה שגם צפוי להיות שחקן בקיץ 2018, מועמד להצטרף בינואר או ביולי הקרובים. הוא חגג הופעת בכורה בנבחרת ספרד בניצחון על קוסטה ריקה 0:5 וסירב עד כה להאריך את חוזהו בקבוצתו הנוכחית.

ולא רק את האפשרות של רכש מבחוץ בוחנים בריאל מדריד. מי שעשוי לחזור לסנטיאגו ברנבאו הוא הכישרון הנורבגי הצעיר, מרטין אודגור, שמושאל להירנביין ונבחר לשחקן השבוע בהולנד בעקבות ניצחון קבוצתו 0:4 על טוונטה. הוא כבש שער והצטיין במשחק וחברו לקבוצה הקשר סטין שארס אמר: "אנחנו צריכים להנות מזה ששחקן מוכשר כמוהו הגיע לקבוצה שלנו. הוא שיחק מדהים ויכול היה לבשל לנו חמישה שערים".

בהולנד הציעו לו להישאר עוד עונה בהירנביין ואמרו: "הוא מתחיל להזכיר את השחקן שריאל מדריד רצתה לראות כשהחתימה אותו. כשהוא יעבור לקבוצה גדולה יותר הוא פשוט יפעיל את כל הכישורים שלו על שחקנים ברמה גבוהה שיהנו ממשחקו".


אודגור. עושה חיל בהולנד (הירנביין, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי