רק רשת: בלמי העבר שמרוצים מהשיא המפוקפק של ראמוס, קלאת'ס פרש

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Gettyimages

קפטן ריאל מדריד ספג אדום מספר 19 בקריירה. וגם: הרשת לועגת לוונגר, ערן זהבי עושה חיים במקסיקו, איברהימוביץ' גילה איזו קבוצה הוא אוהד, קלן פיטרה את המאמן ומצעד המהלכים הגדולים של הסקייטריות הישראליות

(גודל טקסט)

15:48: מצעד מהלכי השבוע של קבוצת JSG
תכירו את קבוצת הסקייטבורד נשים מירושלים, שפועלות כבר תקופה ארוכה בעיר הבירה וגם ברחבי הארץ תחת הדרכתן של מעיין לוי ופאולה רואילובה. קבלו את מצעד המהלכים הגדולים השבועי של הסקייטריות הישראליות. צפו בקליפ


 

Trick of the week – @yudif_lazakovich @shir_morhaim & @noanoakatz4 . . . #skatefeminino #jerusalemskatergirls #girlsshred #skate #style #tricks

A post shared by J.S.G (@j.s.g_jerusalemskatergirls) on



14:20: פט קלאת'ס פרש מכדורסל

פט קלאת'ס, שחקן העבר של מכבי חיפה ופנאתינייקוס, הודיע על פרישה מכדורסל. הפורוורד בן ה-31 כתב בחשבון האינסטגרם: "נהניתי ב-27 השנים ששיחקתי כדורסל. לכולם יש את הנקודה שאתה מפסיק, אבל אני מבורך שאני יכול לשחק עד כה. יצרתי חברים בכל העולם ופגשתי אנשים נפלאים. אני מוכן להתחיל את הפרק החדש שלי, כי אני ימשיך להיות קשור עם המשחק שאני אוהב, אבל בתפקיד אחר". קלאת'ס, שזכה באליפות ישראל בעונת 2012/13, ישמש כסוכן שחקנים.


13:35: קלן פיטרה את שטוגר 

נועלת הבונדסליגה קלן הודיעה היום על פיטוריו של המאמן פטר שטוגר, אחרי שהקבוצה לא ניצחה אפילו פעם אחת מתחילת העונה וצברה שלוש נקודות בלבד. מי שיחליף את האוסטרי שאימן את הקבוצה מ-2013 הוא מאמן קבוצת הנוער שטפן רוטנבק שיעמוד על הקווים עד פגרת החורף בגרמניה.

Der #effzeh und Cheftrainer Peter #Stöger haben ihre Zusammenarbeit beendet. Bis zur Winterpause übernimmt Stefan Ruthenbeck das Team. Mehr Infos: https://t.co/CQleFdvEZr

— 1. FC Köln (@fckoeln) December 3, 2017

12:50: אמיר בן שמעון בראיון בסלובקיה

אמיר בן שמעון, הליגיונר שלנו בקבוצה זניצה הסלובקית העניק ראיון לכלי התקשורת המקומיים בו סיפר על ההבדלים בין הליגה הישראלית לליגה הסלובקית. "הכדורגל פה יותר ממושמע ואגרסיבי, אבל בישראל יש רמה גבוהה יותר של כישרון ורמה טכנית. יש פה שחקנים צעירים, שבכל אימון עובדים קשה כדי להתקדם למדרגה הבאה".



12:05: טייוואן תארח את אליפות העולם בגיימינג ב-2018
טייוואן הוכרזה כמארחת של אליפות העולם העשירית בגיימינג, שתארח בשנה הבאה בארנת קאוסיונג (Kaohsiung Arena), אצטדיון ספורט שמכיל 15,000 מושבים. הפדרציה הבינ"ל לספורט אלקטרוני (IeSF) הכריזה על אירוע העשור כאירוע חגיגי במיוחד. כזכור, באליפות האחרונה שהתקיימה לפני כשבועיים בדרום קוריאה, לקחה חלק נבחרת לנובו-ישראל שסיימה במקום הרביעי בכותר ה- Leauge of Legends ובמקום החמישי בכותרים Tekken 7 ו- Counter-Strike.



11:40: ערן זהבי עושה חיים במקסיקו

ערן זהבי מנצל היטב את החופשה. אחרי שהעביר כמה שבועות בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, הכוכב הישראלי עושה חיים במקסיקו.


ערן זהבי עושה חיים במקסיקו. צילום מסך מאינסטגרם

ערן זהבי עושה חיים במקסיקו. צילום מסך מאינסטגרם


11:15: בלמי העבר שמרוצים מהשיא של סרחיו ראמוס

ההרחקה של קפטן ריאל מדריד אמש, שספג את הכרטיס האדום ה-19 שלו בקריירה, הייתה כידוע שיא חדש בליגה הספרדית. אך מה לגבי השיאנים הקודמים? בלם העבר של ריאל סראגוסה צ'אבי אגואדו, שראה 18 אדומים בקריירה, צייץ לאחר שהשיא נשבר: "סוף סוף, זה הסתיים", ותייגם גם את פאבלו אלפארו שחלק איתו את השיא. בלם העבר ששיחק גם הוא בסראגוסה, ועבר גם באתלטיקו מדריד, ולנסיה וסביליה הגיב: "זאת הייתה רק שאלה של זמן".

Por fin @PabloAlfaro . Se acabó.

— xavi aguado (@xaviaguado6) December 2, 2017

Ja ja ja… Era cuestión de tiempo… https://t.co/o8Gja9zZKz

— Pablo Alfaro (@PabloAlfaro) December 2, 2017


10:34: ברשת צוחקים על ארסן ונגר

ברשת צוחקים על ארסן ונגר בעקבות ההפסד של ארסנל למנצ'סטר יונייטד.


Mourinho's #MUFC knock Wenger down again after a nightmare at home for #AFCpic.twitter.com/Wat4UaGKKw

— ShotOnGoal (@shotongoal247) December 2, 2017





10:32: זלאטן איברהימוביץ' גילה: "מילדות הייתי אוהד אינטר"

כוכב מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ' גילה: "מילדות הייתי אוהד אינטר, כל הזמן צפיתי במשחקים שלהם ועקבתי מה הם עושים. התעניינתי גם במילאן וביובנטוס".


10:30: נפתחה תערוכת ה-60 למכון וינגייט
נפתחה תערוכת ה-60 למכון וינגייט לרגל ועידת וינגייט למצוינות בספורט. בתערוכה מוצגים שלושה צירי זמן מקבילים – 70 שנים למדינת ישראל, 60 שנים למכון וינגייט, והרגעים הגדולים של הספורט בישראל. "עבודת האוצרות סביב תערוכת ה-60, אומרת הגב' פנינה רמון אוצרת התערוכה. "הובילה אותי למסע מרתק בשבילים מקבילים ומשיקים, ההיסטוריה של מדינת ישראל והתפתחותו של מכון וינגייט. מצאתי עצמי נשאבת אחר הישגיה של המדינה והישגיו של מכון וינגייט".



פנינה רמון בתערוכה (דוברות מכון וינגייט)
פנינה רמון בתערוכה (דוברות מכון וינגייט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי