צמד לרונאלדו, 0:5 מוחץ ביתי לריאל מדריד מול סביליה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הזוכה הטרי הציג את כדור הזהב בברנבאו, העלה את המאזן שלו לחמישה שערים ליגה והיה חלק מחגיגה עוצמתית של הבלנאקוס. נאצ'ו, קרוס וחכימי הוסיפו. כעת, הפער מברצלונה קוזז לחמש בלבד. 1:2 לוולנסיה על סלטה ויגו

(גודל טקסט)
המחזור ה-15 בליגה הספרדית יצא היום (שבת) עם תצוגה מסחררת של ריאל מדריד על חשבונה של סביליה בנוסף ל-1:2 ביתי של ולנסיה על סלטה ויגו. מוקדם יותר, חטאפה ואייבר נפרדו ב-0:0 מאכזב ודפורטיבו לה קורוניה גברה 0:1 על לגאנס.



ריאל מדריד – סביליה 0:5

גם עם חיסורים רבים בהגנה אלופת אירופה מחצה ללא רחמים את האנדלוסים, וקיזזה זמנית את הפער מברצלונה לחמש נקודות. כריסטיאנו רונאלדו הציג לראווה את כדור הזהב החמישי שלו בסנטיאגו ברנבאו, וחזר גם להבקיע על כר הדשא. שלוש דקות הספיקו לריאל והיא עלתה ליתרון בזכות נגיחה מדויקת של נאצ'ו הרננדס, שכבש את שער הליגה הראשון שלו העונה. 20 דקות לאחר מכן, הזוכה הטרי שבר בצורת בליגה וירה את השלישי שלו בלבד העונה. רונאלדו הכפיל בדקה ה-31 בזכות פנדל רע ועצירה רעה עוד יותר של סרחיו ריקו. הקריסה נמשכה, טוני קרוס (38) ואשרף חכימי (42, שער בכורה) השלימו מחצית ראשונה מרשימה. בדקה ה-76 רונאלדו זכה לתשואות מיושבי הברנבאו וירד לספסל כאשר איסקו תפס את מקומו. סביליה סופגת חמישייה בפעם הראשונה בליגה מאז 1987.





ולנסיה – סלטה ויגו 1:2
אחרי שני משחקים, העטלפים חזרו לנצח והתבססו במקום השני בקרב במסטאייה בין שתי הקבוצות האחרונות מולן ברצלונה איבדה נקודות. סימונה זאזה בשערו העשירי העונה, העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-28 כשנגח כדור קרן לשער של רובן בלאנקו. יאגו אספאס הלוהט אמנם השווה תוך פחות מדקה מפתיחת המחצית השנייה, אך דני פארחו קבע את תוצאת בדקה ה-87 מפנדל מפוקפק, אותו שוער סלטה הדף רע, במשחק בסופו סלטה ירדה למקום העשירי.


FINAL #ValenciaCelta 2-1

 ¡EL VALENCIA SIGUE SOÑANDO! pic.twitter.com/eIdV7GdKA7

— LaLiga (@LaLiga) December 9, 2017


חטאפה – אייבר 0:0

החבורה של חוסה בורדלאס נצמדה את אל לגאנס במקום השביעי עם 20 נקודות, האורחת נצמדה לג'ירונה במקום ה-12 עם 17 נקודות. שתי הקבוצות לא הצליחו ליצור מצבי הבקעה מאיימים במחצית הראשונה. במחצית השנייה, חואן ג'ורדן החמיץ פנדל עבור אייבר בדקה ה-54. עד שריקת הסיום שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת וחלקו את הנקודות. 

65' |0-0| #VamosGeta#GetafeEibarpic.twitter.com/NtoWEhwmKh

— Getafe C.F. (@GetafeCF) December 9, 2017

תוצאות נוספות
דפורטיבו לה קורוניה – לגאנס 0:1
ללה קורוניה: אדריאן (24)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי