מסי: הלוואי שהכדורגל ישלם לי את מה שהוא חייב לי

ליאו מסי
ליאו מסי | Getty

כוכב נבחרת ארגנטינה התייחס לדבריו של סמפאולי שהכדורגל חייב לו מונדיאל והוסיף: "הפצעים מהגביע העולמי 2014 לא יחלימו לעולם". לאחר מכן גילה את השאיפה שלו ב-2018

(גודל טקסט)

מונדיאל 2018 ייפתח בעוד חצי שנה, ובאתר הרשמי של פיפ"א פורסם היום (רביעי) ראיון עם כוכב ברצלונה ונבחרת ארגנטינה, ליאו מסי, בו הוא מתייחס בין השאר לנבחרת ארגנטינה, העלייה הדרמטית לטורניר ברוסיה ברגע האחרון, הפצעים מברזיל 2014 ו"החוב" של הכדורגל כלפיו.

על נבחרת ארגנטינה במונדיאל הקרוב אמר: "נגיע במצב טוב. אנחנו מתפתחים מן הסתם. במוקדמות קרה לנו דבר שלא ציפינו לא ולא הגיע לנו כי היו לנו משחקים נגד ונצואלה ופרו שהיינו יכולים לנצח בקלות. אם זה היה קורה, לא היינו צריכים לעבור את מה שעברנו בסוף". 

הוא שחזר את המשחק מול אקוואדור וסיפר: "זה היה משחק חשוב מאוד כי להחמיץ את המונדיאל הייתה יכולה להיות אכזבה עצומה. קודם כל בשביל כל הסגל וגם בשבילי ברמה האישית. לא יודע איך הייתי מקבל את זה. אותו דבר לגבי האנשים בארגנטינה. לא להגיע לרוסיה יכול היה להיות שפל של כל הזמנים למדינה. היכולת שלי באותו משחק? עם איך שהדברים התפתחו, זה היה רגע חשוב ומיוחד מאוד עבורי".

מסי גם נשאל על דבריו של חורחה סמפאולי, שהכדורגל חייב למסי גביע עולמי: "שמעתי את זה, הוא אמר את זה גם לי. אני מקווה שהכדורגל ישלם לי את מה שהוא חייב לי!", ענק הפרעוש בצחוק.

"היו לנו ארבעה משחקים תחרותיים עם מאמן חדש, אבל הנבחרת תשתנה אחרי שהמשחק מול אקוואדור מאחורינו. נתפתח וניפטר מהמתח והפחד שהרגשנו בגלל המשחק הזה, שבגללו היינו עלולים לא להשיג את מה שרצינו. הנבחרת תשתנה מאוד".

מסי. הפצעים לא יגלידו (gettyimages)
מסי. הפצעים לא יגלידו (gettyimages)

מסי נשאל האם היה מופתע מהכשלון של צ'ילה לעלות למונדיאל: "כן, כמו כולם. בכל זאת, צ'ילה זכתה בשני טורנירי ה"קופה אמריקה" האחרונים והם היו רגילים לנצח. הם נבחרת נהדרת עם שחקנים מצויינים. זה רק מראה לכם כמה קשה הבית הדרום אמריקאי של מוקדמות המונדיאל, כי אתה לא מקבל שום דבר מאף אחד. 

"לא קל לשחק בחוץ מול בוליביה, ונצואלה, אקוואדור, קולומביה וכל המקומות אליהם צריך להגיע, גם לא ברזיל. יש פחות ופחות פער בין הנבחרות וזה רק נהיה יותר ויותר קשה להגיע למונדיאל".

לאחר מכן נשאל גם אם הפצעים ממונדיאל 2014 בברזיל החלימו: "לא, אני לא יודע אם הם אי פעם יחלימו.  אנחנו צריכים פשוט לחיות עם זה כי זה יהיה שם לנצח. המונדיאל הוא זיכרון שמח אבל גם מר בגלל איך שהוא נגמר. זה תמיד יישאר שם".

מסי. מחכה להיות אבא בפעם השלישית (gettyimages)
מסי. מחכה להיות אבא בפעם השלישית (gettyimages)

המחשבות על כך שהגיע לגיל 30: "האמת שאף פעם לא חשבתי איך ארגיש כשאגיע לזה, אבל אני שמח מאוד מהחיים האישיים והמקצועיים שלי. אני יכול להגיד שאני בכושר על המגרש ומחוץ למגרש. אני מאוד מרוצה מאיפה שאני נמצא כיום".

המראיינים תהו האם הכדורגל שלו השתנה בשנים האחרונות: "כן, כמובן. אתה גדל וגם הזמן משפר אותך, אתה צובר דברים לאורך הדרך. התבגרתי בשנים, וגם על המגרש". לסיום, התבקש מסי להשלים את המשפט, "ב-2018 ליאו מסי יהיה…", לאחר חשיבה קצרה, כמה כוכב ברצלונה: "אבא בפעם השלישית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי