עושים שוק: מסצ'ראנו יחתום השבוע בסין, סטויקוביץ' יקבל חוזה חלומי

חאבייר מסצ'ראנו
חאבייר מסצ'ראנו | Gettyimages

ברצלונה תמכור את הארגנטינאי, כשגם טוראן ודאולופאו עשויים לעזוב. אקס מכבי חיפה צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח בפרטיזן, אוזיל מעדיף להתאחד עם מוריניו מאשר לעבור לברצלונה. וגם: קסיאס ללה קורוניה

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של ינואר ייצא לדרך בעוד קצת יותר משבועיים. ספורט1 עושה סדר במבול השמועות, הדיווחים וההחתמות.


שמועות

* לפי "דיילי מייל" נראה שעתידו של מסוט אוזיל נמצא מחוץ לארסנל, כשלמרות הדיווחים שקושרים אותו לברצלונה הוא שהוא מתכנן להישאר באנגליה. לפי הדיווח, הפליימייקר הגרמני עשוי להתאחד עם מאמנו בריאל מדריד ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד, ומחכה להצעת חוזה של 18 מיליון יורו לעונה.


* בסרביה טוענים שפרטיזן תחתים את ולדימיר סטויקוביץ' על חוזה עד יוני 2020, כשהשחקן יהיה בגיל 37 ובכך להבטיח שיסיים את הקריירה שלו במדים השחורים-לבנים.


ולדימיר סטויקוביץ'. חוזה חלומי (AFP)
ולדימיר סטויקוביץ'. חוזה חלומי (AFP)


* מנצ'סטר סיטי רוצה לחזר את ההגנה שלה בבלם אחרי הפציעות הרבות שלה. "בחלק הזה אנחנו קצרים וזה יכול להזיק מאוד להמשך הדרך", אמר פפ גווארדיולה. לפי פרסומים אנגליה הוא עשוי להעדיף את אינייגו מרטינס בלם ריאל סוסיאדד שסעיף השחרור שלו 32 מיליון יורו על וירג'יל ואן דייק שיעלה הרבה יותר. מחיר השחרור של ההולנדי עומד על כ-68 מיליון יורו והוא מבוקש גם בליברפול.

 

* לפי "קוריירה דלו ספורט", ליברפול יודעת שהיא תאבד בסוף העונה את קשרה הגרמני אמרה ג'אן שיסיים את חוזהו בקיץ. מי שעשויה לצרף אותו בהעברה חופשית היא יובנטוס, כשגם באיירן מינכן, מונאקו, מנצ'סטר סיטי ובורוסיה דורטמונד הביעו בו עניין.

 


אוזיל עם מוריניו. האיחוד מתקרב? (Gettyimages)

 

* האם ג'רארד דאולופאו נמצא בדרך חזרה לאיטליה? "טוטוספורט" מדווח ששחקן הכנף ששיחק בעבר במילאן, לא זוכה לדקות רבות מארנסטו ואלוורדה ועשוי לצאת בהשאלה לאינטר, שמעוניינת גם בסימונה ורדי מבולוניה.



* זה לא חדש שהימים של סטיבן אנזונזי בסביליה כנראה ספורים, והיום "דיילי מייל" חושף שסכום ההעברה של הקשר הצרפתי לארסנל יעמוד של 37 מיליון יורו, בנוסף לעוד שלושה מיליון בסעיפים משתנים.


* "ספורט" הקטלאני כבר נפרד מחאבייר מסצ'ראנו עם הכותרת "אדיוס מסצ'ראנו", כשלפי הדיווח ברצלונה סיכמה על ההעברתו של הארגנטינאי הוותיק לחביי פורצ'ן הסינית, בה הוא עשוי לחתום כבר השבוע. הבקשה היחידה של הבלאוגרנה הייתה שהוא יישאר עד שבארסה תמצא בלם רכש נוסף ולא יהיו פציעות גדולות בקבוצה. הדבר לא אמור להוות מכשול מאחר שהליגה בסין ממילא מתחילה במארס. אחד המועמדים להגיע במקומו הוא ירי מינה הקולומיבאני, למרות הסיכום שיש לבארסה סיכום עם פלמייראס שיגיע רק בקיץ. העיתון "מונדו דפורטיבו" כתב שחביי הציעה 7 מיליון יורו על מסצ'ראנו והעלתה את הצעתה הראשונית. 



Adios – Barca to grant Mascherano his move, announcement not too far away, Chinese club want contract signing before Christmas. #fcblive#cslhttps://t.co/Nb724Ciqgspic.twitter.com/cRgOUdZpx3

— Sport Witness (@Sport_Witness) 14 בדצמבר 2017


* ארדה טוראן הגיע לשיחות בטורקיה עם נשיא גלאטסראיי ומנהל הספורטיבי שלה. לא הושג עדיין סיכום, אבל דובר על הדרך בה הקשר יוכל לעבור לקבוצה הטורקית. ארנסטו ואלוורדה לא מעונין בקשר הטורקי שמרוויח 8 מיליון יורו לעונה.


*המגן הברזילאי דנילו עשוי עשוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי אחרי חצי שנה בלבד ולחזור לפורטו, אחרי שהוא לא זוכה לדקות רבות אצל פפ גווארדיולה. הסיטיזנס שילמו עליו 30 מיליון יורו בקיץ האחרון לריאל מדריד, אבל הוא שיחק מעט יחסית ומעומד לעזוב בהשאלה.


* "קלצ'ומרקטו" פרסם שמילאן מחזרת אחרי דני סבאיוס מריאל מדריד בהשאלה עד סיום העונה.



דנילו. בדרך חזרה לפורטו? (Gettyimages)


* למרות הדיווחים שהוא מבוקש במספר קבוצות, מגן ולנסיה חוסה לואיס גאיה הודיע שהעתיד שלו במסטאייה.


* קשר מונאקו פאביניו עשוי לעזוב את הקבוצה בסיום העונה. הברזילאי בן ה-24 הודיע שיישאר בינואר, אבל הוא רוצה לעזוב למרות שחוזהו יסתיים רק ב-2021. מנצ'סטר יונייטד הביעה בו עניין בקיץ האחרון.


* ואם כבר יונייטד, הקבוצה החתימה את הקשר אנחל גומס בן ה-17 מהאקדמיה של הקבוצה על חוזה מקצועי. הוא שיחק בעונה שעברה 3 דקות במדי הבוגרים.


* "הסאן" פרסם שאלכס סנדרו מיובנטוס מתקרב לחתימה בצ'לסי.



סנדרו. מתקרב לצ'לסי (Gettyimages)


* לפי ה"מירור", קשר אייבר דני גרסיה עשוי לחתום בסאות'המפטון אחרי שדחה הצעה להארכת חוזהו בקבוצה הבאסקית.


* הקשר הברזילאי וויליאן הודיע לאוהדי צ'לסי שאין לו כוונות לעזוב את הקבוצה בינואר הקרוב: "אני מאושר במועדון ואוהב אותו בכל ליבי".


* וולבס שדוהרת במקום הראשון בצ'פמיונשיפ רוצה להחתים על חוזים ארוכים את החלוצים ליאו בונטיני הברזילאי שמושאל מאל הילאל ודיוגו ג'וטה הפורטוגלי שמושאל מאתלטיקו מדריד.


* שוערה ההולנדי של טוטנהאם, מיכאל וורם, מבוקש בסלטיק של ברנדן רוג'רס שאימן אותו בסוונזי, כך פרסם ה"סקוטסמאן".



וויליאן. צ'לסי בלב שלו (AFP)


* בלם מילאן, גוסטבו גומס, בדרך לעזוב אחרי שנה וחצי. הפרגוואי לא שיחק עדיין העונה בליגה ובוקה ג'וניורס רוצה אותו.


* בלם פורטו הספרדי איבן מרקאנו עשוי לחזור למולדתו בה הוא מבוקש על ידי מאמן ולנסיה, מרסלינו.


*איקר קסיאס שלא נספר על ידי מאמן פורטו, סרג'יו קונססאו, עשוי לעבור ללה קורוניה ולחזור לשחק בלה ליגה. הכדורגלן עשוי לוותר על חלק משכרו כדי להגיע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי